معرفی بی ام و X4 M 2022 با ۵۰۳ اسب بخار قدرت

دوشنبه 8 آذر 00 ساعت 11:37
معرفی بی ام و X۴ M ۲۰۲۲ با ۵۰۳ اسب بخار قدرت

بی ام و X4 M 2022 وارد خط تولید شده است که در آن استایل و عملکرد بالایی به چشم می خورد. این خودرو اکنون با ۵۰۳ اسب‌بخار قدرت در زیر کاپوت، جذابیت بالایی دارد و برای تطبیق دادن با شتاب سریع خود، یک سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت با هندلینگ بالا ارائه داده است که به رانندگان اجازه می‌دهد X4 M را در مسیر مسابقه تکان دهند و تقریباً در هر کجا با اکثر خودرو‌های اسپرت هماهنگ باشند.

محیط کابین مجلل است و فضای زیادی برای راحتی بیشتر بزرگسالان وجود دارد، اما افراد قدبلند ممکن است فضای سر عقب را کمی تنگ بدانند. سایر شاسی بلند‌های سقف شیبدار نیز به همین سرنوشت دچار می‌شوند، اما خریدارانی که به نام سبک باید فضای داخلی را به حداکثر برسانند، می‌توانند به سراغ X3 M  بروند، که تقریباً یکسان است.

مانند X4 معمولی، X4 M با کارایی بالا در سال ۲۰۲۲ تغییرات ظاهری ظریفی دریافت می‌کند. دهانه‌های جلوپنجره بزرگ‌تر، چراغ‌های جلو باریک‌تر و سپر‌های جلو و عقب باز طراحی شده X4 M را از مدل سال گذشته متمایز می‌کند. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی از ۱۰.۳ به ۱۲.۳ اینچ افزایش یافته است.

موتور با خروجی بالاتر مدل Competition ارزش بالایی را دارد، همچنین هر دو بسته Driving Assistance Plus  با کروز کنترل تطبیقی ​​و ویژگی‌های پیشرفته‌تر به آن اضافه شده است. پکیج Executive همچنین دارای یک امکان جذاب است که یک هات اسپات وای فای داخلی، نمایشگر هدآپ، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، فرمان گرم شونده، پد شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و ویژگی پارک خودکار را ارائه می دهد.

کابین X4 M اسپرت و مجلل از مواد باکیفیت ساخته شده است، چیدمان آن طوری است که راننده بر آن متمرکز است و به راحتی می‌توان موقعیت مناسب صندلی را پیدا کرد. مجموعه‌ای از ویژگی‌های لوکس، از جمله صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی ۱۴ جهته، روکش چرمی، درب عقب برقی، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای، روشنایی محیط داخلی، صندلی‌های جلوی گرم کن و سانروف پانوراما به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

خط سقف شیب دار آن طور که انتظار می‌رود به فضای سرنشینان عقب نفوذ نمی‌کند و اکثر مسافران با قد متوسط، صندلی عقب را بسیار راحت می‌یابند. فضای بار در اینجا نسبت به X3 M محدودتر است، اما می توان ۸ چمدان دستی را در پشت صندلی عقب و در مجموع ۱۸ چمدان را با صندلی‌های عقب به صورت صاف قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar