معرفی بی وای دی سانگ L جدید

جمعه 12 آبان 02 ساعت 13:21
معرفی بی وای دی سانگ L جدید

شرکت بی وای دی چین پیش‌فروش شاسی‌بلند جدید سانگ L را با قیمت ۳۰ هزار دلار شروع کرد.

سانگ L پس از دنزا N7 دومین شاسی‌بلند این خودروساز با استایل مشابه خودروهای شوتینگ بریک محسوب می‌شود. چینی‌ها می‌گویند سانگ L با قیمت پایه ۳۰ هزار دلاری خود انتخاب اول خانواده‌های طبقه متوسط خواهد بود. شاسی‌بلند موردبحث بر اساس پلتفرم e 3.0 این خودروساز شکل گرفته و در ۵ نسخه قابل انتخاب خواهد بود. از جمله این مدل‌ها می‌توان به نسخه‌های تک موتوره و همچنین یک مدل دو موتوره اشاره کرد.

بی وای دی سانگ L در نسخه تک موتوره شعاع حرکتی ۵۵۰ و ۶۶۲ کیلومتری خواهد داشت درحالی‌که شعاع حرکتی مدل دو موتوره به ۶۰۲ کیلومتر خواهد رسید. طول/عرض/ارتفاع شاسی‌بلند جدید این خودروساز به ۴۸۴۰/۱۹۵۰/۱۵۶۰ میلی‌متر می‌رسد و فاصله بین محوری‌اش نیز ۲۹۳۰ میلی‌متر اعلام شده است. باید گفت نسخه‌های تک موتوره سانگ L با قدرت ۲۰۱ و ۳۰۸ اسب بخار در دسترس خواهند بود.

شاسی‌بلند جدید بی وای دی با آپشن های متنوع بدنه و کابین قابل انتخاب خواهد بود و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به درب‌های بدون فریم و درب پشتی برقی اشاره کرد. چینی‌ها قبل از عرضه این خودرو اقدام به رونمایی از نسخه مفهومی سانگ L در نمایشگاه خودروی شانگهای کرده بودند. کانسپت سانگ L از استایل کوپه مانند با ارتفاع مشابه کراس اورها سود برده و همین موارد در نسخه تولیدی نیز مشهود هستند. چینی‌ها می‌گویند این شاسی‌بلند اسپرت و قدرتمند با استایل خود سنت‌ها را تغییر داده و نسل جدیدی از محصولات بی وای دی محسوب می‌شود.

همان‌طور که گفته شد سانگ L دومین محصول با استایل مشابه شوتینگ بریک ها در خانواده بی وای دی است و قبلاً دنزا N7 با چنین ویژگی‌ای معرفی شده بود. این شاسی‌بلند جدیدترین عضو خانواده دایناستی بی وای دی به شمار می‌رود و برای اطلاع بیشتر باید گفت محصولات این شرکت چینی شامل سری‌های دایناستی و اوشن است. در نهایت باید گفت بی وای دی در سپتامبر امسال تعداد ۲۸۷,۴۵۴ خودرو با قوای محرکه جدید را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴۲.۸۳ درصدی را نشان می‌دهد. مدل‌های سانگ در سری دایناستی به فروش ۲۲,۶۷۵ دستگاهی در سپتامبر دست یافته‌اند که نسبت به فروش ۲۱ هزار دستگاهی ماه آگوست حاکی از رشد حدود ۸ درصدی است. محصولات سانگ سری اوشن نیز فروش ۴۰,۱۶۵ دستگاهی را بر جای گذاشته‌اند که آن‌هم نشان دهنده رشد قابل‌توجه نسبت به ماه آگوست است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar