معرفی تانک ۵۰۰ Hi4-T

دوشنبه 28 اسفند 02 ساعت 15:14
معرفی تانک 500 Hi4-T

به تازگی، نسخه جدیدی از تانک ۵۰۰ با پسوند Hi4-T معرفی شده است که نمونه پلاگین هیبرید این لندکروزر چینی به حساب می آید.

تانک ۵۰۰ را می توان یکی از محصولات استراتژیک زیرشاخه تانک از برند گریت وال دانست. خودرویی باابهت و آفرودی که در زمان رونمایی اولیه، بسیاری از رسانه های داخلی کشور چین و همچنین رسانه های بین المللی در حوزه خودرو، آن را یک رقیب چینی برای لندکروزر سری ۳۰۰ می دانستند.

 

اندکی درباره تانک

در واقع، تانک نشان جدید گریت وال است که به صورت تخصصی برای تولید شاسی بلندهای بزرگ در نظر گرفته شده است. نشان تانک یک نشان کاملاً مستقل است و خط کاری متفاوتی با هاوال و WEY دارد، اما اشتراک در سیستم های پیشرانه و پلتفرم خودروهای این سه نشان دیده می شود.

طراحی ظاهری

طراحی بدنه تانک ۵۰۰ به وضوح، با الهام از شاسی بلندهای فول سایز و بزرگ آمریکایی انجام شده است و الگوبرداری های زیادی را در خطوط بدنه این خودرو می بینیم. البته علاوه بر خودروهای آمریکایی می توان شباهت های زیادی با شاسی بلندهای تویوتا در این خودرو دید. در حاشیه پنجره ها از قطعات کرومی استفاده شده و قسمت باربند هم کرومی رنگ طراحی شده است. از دیگر المان های طراحی می توان به اسپویلر و زاپاس پشت در این SUV اشاره کرد. در کل، می توان طراحی این خودرو را شکیل، ساده و ماندگار دانست.

 

کابین تانک ۵۰۰ پلاگین

در داخل با یک کابین لوکس و پرمیوم طرف هستیم و امکانات قابل قبولی را در این شاسی بلند لوکس می بینیم. صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی جلوآمپر دیجیتال این خودرو را به نمایش می گذارد و در وسط صفحه نمایش لمسی و بزرگ ۱۴.۶ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی را در دسترس قرار می دهد. در وسط، ساعت آنالوگ لوکسی را می بینیم که جلوه خاصی را به طراحی داخلی داده است و امکانات جذابی نظیر سیستم تهویه اتوماتیک سه‌کاناله، سانروف، سنسور نقطه کور، کروز کنترل و… در تانک ۵۰۰ دیده می شود.

 

مشخصات فنی

تانک ۵۰۰ پلاگین به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ به همراه یک موتور برقی با ظرفیت باتری ۳۷.۱ کیلووات ساعت مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ترکیبی ۴۰۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۷۵۰ نیوتن متر را دارد. موتور برقی این خودرو توان تولید ۱۲۰ کیلووات قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را داراست.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar