معرفی جتور X70 پرو

سه شنبه 3 مرداد 02 ساعت 14:48
معرفی جتور X70 پرو

به تازگی، کمپانی جتور عضو جدیدی از خانواده ۷۰ را با نام کامل جتور X70 پرو رونمایی کرده است، که به نوعی فیس لیفت فیدلیتی پرستیژ به حساب می آید.

سری ۷۰ جتور برای ما ایرانیان به دلیل حضور نسخه X70s، با نام فیدلیتی پرایم و X70 plus با نام فیدلیتی پرستیژ آشناست. حالا کمپانی جتور، سری ۷۰ خود را دوباه زیر تیغ جراحی برده و از دل جتور X70 پلاس، نسخه پرو را بیرون کشیده است؛ خودرویی که در نگاه اول به صورت کامل فیدلیتی پرستیژ را برای شما تداعی می کند.

 

برند جتور

برند جتور در سال ۲۰۱۸ توسط چری و با هدف جلب نظر قشر جوان تأسیس شد. این کمپانی به واسطه حضور فیدلیتی پرایم یا همان جتور X70s توسط گروه بهمن، در کشور ما برای عموم مردم شناخته شده است.

 

طراحی ظاهری

طرح کلی بدنه جتور X70 پرو درست مشابه جتور X70 پلاس یا همان فیدلیتی پرستیژ است و صرفاً در برخی بخش ها نظیر دماغه خودرو تغییراتی لحاظ شده است. جلوپنجره در نسخه پرو طرحی مشبک به همراه پرداخت های کرومی دارد و طرح سپر نیز تغییر کرده و المان های قرمزرنگ به آن اضافه شده است. در نمای کناری و عقب نیز به جز اضافه شدن برخی خطوط و قطعات دکوراتیو قرمزرنگ، هیچ تغییر دیگری نسبت به فیدلیتی پرستیژ به چشم نمی آید.

ورود به کابین

در بخش داخلی جتور X70 پرو هم تغییرات جزئی است و به نظر می رسد نسبت به نمونه پلاس در راستای ارزان سازی صورت گرفته است. در نمونه فول آپشن این خودرو امکانات ایمنی و رفاهی نظیر شش کیسه هوای ایمنی، رادار نقطه کور، سیستم رانندگی بین خطوط، سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خطی، سیستم اخطار برخورد از عقب، سامانه کنترل پایداری و کشش، سامانه جلوگیری از واژگونی، دوربین ۳۶۰ درجه، درِ صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، سیستم استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، صندلی های برقی ردیف جلو به همراه گرم کن و سردکن، حافظه صندلی راننده، نورپردازی کابین، نمایشگر لمسی مالتی مدیا، نمایشگر لمسی تنظیم سیستم تهویه، فناوری پاک‌سازی هوای کابین به همراه یونیزاسیون، پدل شیفتر، کروز کنترل تطبیق پذیر، ترمز پارک برقی – اتوهلد، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ثبت وقایع و… را می بینیم. نکته مهم این است که در تیپ پایه این خودرو خبری از برخی امکانات نظیر نمایشگر لمسی برای سیستم تهویه، صندلی های برقی جلو و یا سامانه جلوگیری از واژگونی خودرو و… نیست.

 

مشخصات فنی جتور X70 پرو

این خودرو دارای دو نسخه با دو نوع پیشرانه و اسپک فنی متفاوت است؛ تیپ پایه مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ است که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۴ تا ۱۴۷ اسب بخار را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می شود. نسخه دوم هم به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ GDI با حداکثر قدرت ۱۸۸ تا ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور به همراه جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر مجهز است.

 

حدود قیمت

پیش بینی می شود کمپانی جتور قیمت X70 پرو را در محدوده ۱۳ تا ۲۳ هزار دلار، بسته به تیپ خودرو و امکانات ایمنی و رفاهی آن، تعیین کند.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar