معرفی دیپال S7 برقی

سه شنبه 13 تیر 02 ساعت 14:57
معرفی دیپال S7 برقی

در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۳، اولین شاسی بلند برند دیپال با نام S7 به صورت رسمی در چین عرضه شد و تحویل این مدل از ۳۰ ژوئن آغاز شده است.

S7 در دو نسخه تمام برقی و برقی با محدوده پیمایش بیشتر در دسترس است. نسخه برقی در دو مدل با محدوده قیمت ۲۶۴۰۰ تا ۲۸۲۰۰ دلار و نسخه دارای برد بیشتر در سه مدل با محدوده قیمت ۲۰۸۰۰ تا ۲۳۶۰۰ دلار قابل سفارش است. نسخه برقی مجهز به سلول سوختی هیدروژنی نیز در آینده عرضه خواهد شد.

طول، عرض و ارتفاع این شاسی بلند اندازه متوسط به ترتیب از چپ به راست ۱.۶۲/۱.۹۳/۴.۷۵ متر و فاصله محوری آن ۲.۹ متر است.

این خودرو به درهای بدون قاب و دستگیره‌های در مخفی مجهز است و از رینگ‌های ۲۱ اینچی بهره می‌برد. همچنین ادعا شده که S7 دارای ضریب درگ ۰.۲۵۸ است.

موتور سنکرون آهنربای دائمی نصب‌شده در عقب دیپال S7 برقی با دو پیکربندی در دسترس است. نسخه ضعیف‌تر توان ۱۶۰ کیلووات و نسخه قوی‌تر توان ۱۹۰ کیلووات برق تولید می‌کند و حداکثر گشتاور آن ۳۲۰ نیوتن متر است. زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن‌ها به ترتیب ۶.۷ و ۷.۵ ثانیه است. ظرفیت باتری آن‌ها به ترتیب ۶۶.۸ و ۷۹.۹۷ کیلووات ساعت و برد حرکتی آن‌ها به ترتیب ۵۲۰ و ۶۲۰ کیلومتر است. حداکثر سرعت این مدل ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف برق آن ۱۴.۲ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

دیپال S7 با محدوده پیمایش بیشتر فقط با یک پیشرانه عرضه می‌شود. توان موتور آن به ۱۷۵ کیلووات و گشتاور آن ۳۲۰ نیوتن متر می‌رسد. پیشرانه آن یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان ۷۰ کیلووات است. ظرفیت باتری لیتیوم آهن فسفات به ترتیب ۱۸.۹۹ و ۳۱.۷۳ کیلووات ساعت و برد حرکتی آن‌ها به ترتیب ۱۲۰ و ۲۰۰ کیلومتر است. برد حرکتی این خودرو با مخزن پر و شارژ کامل به ترتیب ۱۰۴۰ و ۱۱۲۰ کیلومتر است. علاوه بر این، مصرف سوخت آن ۴.۹۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آن ۷.۶ ثانیه است.

در کابین، سیستم واقعیت افزوده هولوگرافیک AR-HUD جایگزین پنل ابزار سنتی LCD شده است. نمایشگر کنترل مرکزی شناور ۱۵.۶ اینچی مجهز به تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۵۵ از حداکثر چرخش چپ و راست ۱۵ درجه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سرنشین جلو به نمایشگر چندرسانه‌ای هوشمند ۱۲.۳ اینچی دسترسی دارد.

دیپال S7 از سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته مانند کروز کنترل تطبیق‌پذیر، تغییر مسیر خودکار و حرکت بین خطوط خودکار پشتیبانی می‌کند.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar