معرفی رولزرویس دراپ تیل آرکادیا

چهارشنبه 16 اسفند 02 ساعت 08:53
معرفی رولزرویس دراپ تیل آرکادیا

رولزرویس از نسخه جدید و برجسته دراپ تیل رونمایی کرد. برای تولید بخش‌های چوبی کابین خودرو ۸ هزار ساعت زمان صرف شده است.

با رولزرویس دراپ تیل آرکادیا آشنا شوید، سومین خودرو از چهارمین مدل سفارش داده شده در دنیا که رودستری فوق لوکس و بسیار گران‌قیمت است. این خودروساز بریتانیایی بهترین و برجسته‌ترین متریال و صنعت‌کاری خود را برای دراپ تیل رزرو کرده و خودرویی که مشاهده می‌کنید جزو شاخص‌ترین وسایل نقلیه جهان به شمار می‌رود.

رولزرویس برای بدنه دراپ تیل آرکادیا رنگ سفید منحصربه‌فردی را انتخاب کرده است. این رنگ دارای ذرات آلومینیوم و شیشه‌ای هستند که باعث درخشش بدنه در زیر نور آفتاب می‌شود. برخلاف مدل‌های قبلی دراپ تیل، خریدار مدل موردبحث از تریم فیبر کربن برای برخی بخش‌ها استفاده کرده است. البته همانند دیگر نمونه‌های این رودستر گران‌قیمت، بخش پشتی خودرو دارای پانل چوبی و منحنی است.

اکثر بخش‌های کابین دراپ تیل آرکادیا از طرح سفید خاصی سود می‌برند که از رنگ بدنه خودرو الهام گرفته است. رنگ قهوه‌ای سفارشی نیز در برخی بخش‌های صندلی‌ها و پشت‌سری‌ها بکار رفته تا تضاد زیبایی را ایجاد کند. سرنشینان خودرو همچنین از تریم چوب سفارشی اطراف داشبورد، پانل درها و بخش پشتی صندلی‌ها لذت خواهند برد. رولزرویس می‌گوید در مجموع ۸ هزار ساعت زمان را صرف تولید این قطعات چوبی کرده است.

تیم کوچ بیلد رولزرویس همچنین بیش از ۲ سال و ۵ ماه را صرف مونتاژ ساعت روی داشبورد کرده‌اند. بخش ماشین‌کاری شده این ساعت از ۱۱۹ وجه تشکیل شده و لوگوی R دوتایی رولزرویس نیز از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. نشانگرهای ساعت هم با دست رنگ شده‌اند و البته تکنسین شرکت برای استفاده از رنگ مشکی در این قطعه گران‌قیمت به یک دوربین با بزرگ‌نمایی خوب نیاز دارد.

مدل‌های مختلف دراپ تیل بیشتر روی اشرافیت و لوکس بودن تمرکز دارند تا پرفورمنس و به همین خاطر رولزرویس تغییری در قوای محرکه اعمال نکرده است. این رودستر از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربو با ۵۹۳ اسب بخار قدرت و ۸۴۱ نیوتون متر گشتاور استفاده می‌کند. شایان ذکر است رولزرویس قبلاً دراپ تیل آرکادیا را به خریدار ثروتمندش در سنگاپور تحویل داده و علیرغم اینکه در این کشور استفاده از خودروهای فرمان راست بیشتر رواج دارد اما او تنظیمات فرمان چپ را ترجیح می‌دهد و می‌خواهد از خودروی خود در کشورهای دیگر با راحتی بیشتری استفاده کند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar