معرفی فولکس‌ واگن ID.6

سه شنبه 21 شهریور 02 ساعت 14:22
معرفی فولکس‌ واگن ID.6

کراس‌اوور الکتریکی میان سایز فولکس‌ واگن ID.6 برای مدل ۲۰۲۴ به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده و با قیمت پایهٔ ۳۵ هزار دلار به بازار عرضه می‌شود.

فولکس‌واگن ID.6 کراس‌اوور الکتریکی میان سایز سه ردیفه‌ای است که از سال ۲۰۲۱ در چین تولید می‌شود و حالا فولکس‌واگن مدل ۲۰۲۴ آن را با تغییراتی جزئی به بازار فرستاده است. این خودرو در چهار تیپ مختلف بنام‌های پرایم، پرو، پیور و پیور پلاس با قیمتی از ۲۵۸,۹۰۰ یوآن معادل ۳۵ هزار دلار تا ۳۳۶,۹۰۰ یوآن معادل ۴۶ هزار دلار در چین عرضه می‌شود.

ظاهر ID.6 تقریباً بدون تغییر باقی مانده و خریداران می‌توانند چهار رنگ بیرونی مختلف شامل سفید، آبی، نارنجی و طلایی را برای آن انتخاب کنند. این خودرو به‌عنوان یک شاسی‌بلند میان سایز، ۴,۸۹۱ میلی‌متر طول، ۱,۸۴۸ میلی‌متر عرض و ۱,۶۷۹ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن ۲,۹۶۵ میلی‌متر است.

این کراس‌اوور الکتریکی آلمانی در داخل به‌صورت استاندارد با صفحه آمپر دیجیتالی ۵.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲ اینچی به همراه هدآپ دیسپلی ارائه می‌شود. در اینجا روکش چرم واقعی فرمان با چرم مصنوعی جایگزین شده و سیستم هوشمند خودرو هم ارتقاء پیدا کرده تا از عملکردهایی مثل تعامل صوتی پشتیبانی کند.

ID.6 در نسخه‌های شش‌نفره با ترکیب صندلی‌های ۲+۲+۲ و هفت‌نفره با ترکیب ۲+۳+۲ ارائه می‌شود و صندلی‌های جلوی آن به تنظیم برقی ۱۲ جهته و ماساژور مجهز هستند. نورپردازی داخلی ۳۰ رنگ و سانروف ۲.۱۷ مترمربعی هم از دیگر تجهیزات این ماشین هستند و در بخش ایمنی هم خریداران از سیستم‌های کمک‌رانندهٔ پیشرفتهٔ سطح دو مثل پارک خودکار و ترمز اضطراری بهره‌مند می‌شوند.

سه تیپ پرو، پیور و پیور پلاس ID.6 به‌صورت محرک عقب ارائه می‌شوند و تیپ پرایم تنها مدل چهارچرخ محرک خواهد بود. پیرو به یک موتور الکتریکی با ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور و یک پکیج باطری ۶۲.۶ کیلووات ساعتی مجهز است که برد ۴۸۰ کیلومتری را فراهم می‌کند. تیپ‌های پیرو پلاس و پرو اما از موتور قوی‌تر ۲۰۱ اسب بخاری و باطری بزرگ‌تر ۸۴.۸ کیلووات ساعتی با برد ۶۰۰ کیلومتری استفاده می‌کنند.

تیپ پرایم به یک موتور ۱۰۷ اسب بخاری در جلو و یک موتور ۲۰۱ اسب بخاری در عقب مجهز است که مجموعاً ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۴۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این مدل از همان باطری‌های ۸۴.۸ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند و برد ۵۶۰ کیلومتری دارد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar