معرفی فیس‌ لیفت لینکلن اویاتور ۲۰۲۵

سه شنبه 17 بهمن 02 ساعت 09:18
معرفی فیس‌ لیفت لینکلن اویاتور 2025

نسخهٔ بروز شدهٔ لینکلن اویاتور با طراحی جدید قسمت جلو، به‌روزرسانی‌های داخلی و تجهیزات استاندارد بیشتر از تابستان آینده با قیمت پایهٔ ۵۸,۴۹۵ دلار راهی بازار می‌شود.

پس از کاهش نزدیک به ۳۰ درصدی فروش اویاتور در سال گذشته، زمان آن رسیده بود که شاسی‌بلند میان سایز لینکلن مورد به‌روزرسانی قرار گیرد و حالا اویاتور مدل ۲۰۲۵ با چهره‌ای جدید و به‌روزرسانی‌های مختلف معرفی شده است. هدف از این به‌روزرسانی، افزایش فروش اویاتور و حفظ موقعیت آن در بازار است. این اولین به‌روزرسانی بزرگ نسل دوم اویاتور محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد. هم‌اکنون امکان سفارش اویاتور مدل ۲۰۲۵ وجود دارد و تحویل آن در تابستان صورت خواهد گرفت.

مهم‌ترین تغییر اویاتور مدل ۲۰۲۵ بازطراحی نمای جلوی آن با جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر و چراغ‌های جدیدی است که به داخل آن کشیده شده‌اند. علاوه بر این، حالا پکیج جدیدی بنام جت برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود که‌ تریم و تزئینات مشکی را برای قسمت‌هایی مثل جلوپنجره، لوگوها و دور پنجره‌ها به همراه دارد. لینکلن برای تیپ پریمر رینگ‌های ۲۱ اینچی اختصاصی را در نظر گرفته است درحالی‌که تیپ پرچم‌دار بلک لیبل به رینگ‌های ۲۲ اینچی مجهز می‌شود.

اویاتور مدل ۲۰۲۵ مثل نسخهٔ بروز شدهٔ برادر خود یعنی فورد اکسپلورر که هفتهٔ گذشته معرفی شد، در داخل از به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای بهره می‌برد. این به‌روزرسانی‌ها شامل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید می‌شود که از طریق نمایشگر لمسی بزرگ‌تر ۱۳.۲ اینچی ارائه خواهد شد. صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۴ اینچی مقابل راننده هم حالا بروز شده است. ازجملهٔ دیگر تغییرات داخلی این کراس‌اوور لوکس آمریکایی هم می‌توان به اضافه شدن پد شارژر بی‌سیم به کنسول مرکزی و معرفی چهار تریم داخلی جدید است.

لینکلن همچنین حالا تجهیزات بیشتری را به‌صورت استاندارد برای اویاتور ارائه می‌کند که شامل سقف پانوراما، گرم‌کن غربیلک فرمان، گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو، شارژ بی‌سیم گوشی، سیستم تعلیق تطبیقی و قلاب بکسل با قابلیت یدک کشی تا ۲۲۷۰ کیلوگرم می‌شود. علاوه بر این، برای اولین بار از زمان معرفی اویاتور سیستم نیمه خودران بلوکروز به‌صورت استاندارد در تمام تیپ‌ها ارائه می‌شود.

اویاتور در بخش فنی تغییری را تجربه نکرده و همچنان با همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو ارائه می‌شود که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۲ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به‌صورت استاندارد به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود درحالی‌که سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. فورد اما حالا نسخهٔ هیبریدی را هم از اکسپلورر و هم از اویاتور حذف کرده است.

قیمت نسخهٔ بروز شدهٔ لینکلن اویاتور از ۵۸,۴۹۵ دلار در تیپ پایهٔ پریمر آغاز می‌شود که این رقم در تیپ رزرو به ۶۷,۴۹۵ دلار و در تیپ بلک لیبل به ۸۶,۹۹۵ دلار می‌رسد. هرچند این ماشین حالا از تجهیزات استاندارد بیشتری در تمام تیپ‌ها بهره می‌برد اما این قیمت‌ها افزایش قابل‌توجهی بین ۵,۱۵۵ تا ۸,۵۰۰ دلار را نسبت به نسخهٔ قبلی نشان می‌دهند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar