معرفی لوکسید S7

پنج شنبه 26 مرداد 02 ساعت 09:39
معرفی لوکسید S7

لوکسید S7 تا پیش از این با کد پروژه EH3 شناخته می شد و اکنون این خودرو به صورت رسمی معرفی و مشخصات فنی و ابعادی اش به صورت کامل اعلام شده است. پروسه تولید این خودرو با چری است و تأمین موتورهای الکتریکی آن بر عهده هوآوی.

 

طراحی ظاهری لوکسید

لوکسید S7 دارای طراحی ظاهری سیال و مطابق با استاندارد خودروهای الکتریکی است. چراغ های جلوی خودرو تا حدی بیننده را به یاد محصولات الکتریکی پورشه نظیر تایکان می اندازد. سقف و بدنه رنگ آمیزی متضاد دارند و از دیگر پارامترهای طراحی ظاهری لوکسید می توان به دستگیره های مخفی شونده، چراغ های به هم پیوسته عقب و فرم کوپه‌ای سقف اشاره کرد. هنوز تصاویری از نمای داخلی این خودرو منتشر نشده است.

ابعاد و اندازه های لوکسید S7

لوکسید S7 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۰۰۴، ۱۹۶۳ و ۱۴۷۲ میلی متر است. رینگ های این خودرو هم دارای اندازه های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اینچی بنا بر سلیقه مشتریان است. وزن خالص خودرو نیز بسته به نوع باتری های آن از ۱۹۷۵ تا ۲۱۷۰ کیلوگرم اعلام شده است.

مشخصات فنی

لوکسید S7 بر مبنای پلت فرم E0X شکل گرفته است و از باتری های کمپانی CATL بهره می گیرد. این خودرو از سیستم خودران سطح ۲ هوآوی بهره می گیرد. نسخه پایه این خودرو دارای یک موتور الکتریکی در محور عقب با حداکثر قدرت ۲۹۲ اسب بخار است. این خودرو یک نسخه هیبریدی نیز خواهد داشت. این خودرو همچنین دارای یک نسخه چهار چرخ محرک با دو موتور در محورهای جلو و عقب است. موتور عقب قادر به تولید ۲۹۲ اسب بخار و موتور جلو نیز ۲۰۴ اسب بخار نیرو تولید می کند. قدرت ترکیبی این دو موتور ۴۹۶ اسب بخار اعلام شده است.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar