معرفی مرسدس اسپرینتر VIP

بروزرسانی در: سه شنبه 19 دی 02 ساعت 09:24
معرفی مرسدس اسپرینتر VIP

یک شرکت بریتانیایی، اقدام به ساخت نسخهٔ مجللی از ون مرسدس اسپرینتر کرده است که ظرفیت حمل ۹ نفر را دارد و به امکاناتی مثل یخچال و تلویزیون مجهز است.

کادیلاک اسکالید ESV خودروی لوکسی است که فضای بسیار زیادی را ارائه می‌کند اما کسانی که هم تجمل و هم فضای بیشتری می‌خواهند باید چه کنند؟ ویژگی‌هایی مثل ۹ صندلی، دو یخچال و چند تلویزیون بزرگ حتی در مینی‌ون‌های لوکسی مثل لکسوس LM هم وجود ندارد. یک شرکت بریتانیایی بنام Clive Sutton با معرفی مرسدس VIP اسپرینتر به این نیاز پاسخ داده است.

این اسپرینتر ویژه با قیمت ۱۸۰ هزار پوند معادل ۲۳۰ هزار دلار، آن ون کسل‌کننده‌ای نیست که نامه‌هایتان را تحویل می‌دهد و در داخل با صندلی‌های لوکس چرمی که قابلیت خواباندن دارند، می‌تواند با خودرویی مثل بنتلی فلاینگ اسپور رقابت کند. دو تلویزیون ۴۰ اینچی ۴K، پلی‌استیشن، دو یخچال و شیشه‌های دودی هم از دیگر ویژگی‌های این ون هستند. تفاوت بزرگ VIP اسپرینتر با مینی‌ون‌های لوکس اما در فضای سر بسیار زیاد است. با ارتفاع بیش از دو متری کابین، سرنشینان می‌توانند بدون خم کردن سر خود در کابین حرکت کنند.

سطح تجمل در جلوی کابین کمی پایین‌تر است اما راننده و سرنشین جلو هم همچنان از صندلی‌های چرمی بهره می‌برند. متأسفانه اما شرکت بریتانیایی هیچ اشاره‌ای به ارتقاء پیشرانهٔ این اسپرینتر لوکس نکرده و بنابراین، انتظار دیدن قدرتی مشابه محصولات AMG را نباید داشته باشیم. بااین‌حال، جلوپنجرهٔ ویژه با خطوط کرومی عمودی مشابه ساخته‌های AMG به مردم نشان می‌دهد که این یک اسپرینتر معمولی نیست.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar