معرفی مزدا CX-50 هیبریدی

بروزرسانی در: پنج شنبه 21 تیر 03 ساعت 15:46
معرفی مزدا CX-50 هیبریدی

کمپانی مزدا با کمک تویوتا نسخه هیبریدی ۲۱۹ اسب بخاری مدل CX-50 را معرفی کرد.

با مزدا CX-50 هیبریدی مدل ۲۰۲۵ آشنا شوید؛ این خودرو که قرار است اواخر امسال به فروش برسد، برای نخستین بار چند پیشرانه را در دل خود جای داده است. خودروی جدید مزدا از سیستم هیبریدی تویوتا استفاده می کند که ترکیبی از سه موتور الکتریکی، یک باتری، یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی و یک گیربکس سی وی تی است.

 

مزدا CX-50 هیبریدی

در طراحی مزدا CX-50 سبک جدید مزدا موسوم به Kodo را می بینیم، اما نسبت به دیگر محصولات مزدا در این خودرو المان های جذاب تری به‌کار گرفته شده است. دور تا دور بدنه را فلاپ های مشکی داریم که با حاشیه مشکی رنگ چراغ و جلوپنجره هماهنگ شده است. رنگ زمینه مشکی در جلوپنجره دیده می شود و طراحی جدید و دورنگ را در رینگ های این خودرو می بینیم.

مشتریان مزدا CX-50 هیبریدی می توانند خودروی خود را در رنگ های متنوع سفارش دهند. همچنین تا حدی امکان شخصی سازی نیز برای این خودرو توسط شرکت در نظر گرفته شده است.

مزدا CX-50 هیبریدی

 

قوای فنی CX-50 هیبریدی

قوای فنی سی ایکس ۵۰ از پیشرانه های الکتریکی و یک واحد ۲.۵ لیتری بنزینی تشکیل شده است. مجموع خروجی این خودرو با پیشرانه های مذکور ۲۱۹ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن نیز ۲۲۶ نیوتن متر اعلام شده است. گیربکس این مدل از نوع CVT است. سیستم چهار چرخ محرک نیز به عنوان یک قابلیت استاندارد برای CX-50 هیبریدی ارائه می شود.

قیمت

مزدا CX-50 هیبریدی در سه تریم Preferred با قیمت ۳۵۳۹۰ دلار، Premium با قیمت ۳۸۸۲۰ دلار و مدل Premium Plus با قیمت ۴۱۴۷۰ دلار ارائه می شود. عرضه این خودرو تا پایان سال جاری میلادی صورت خواهد پذیرفت.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar