معرفی هایپرکار بریتانیایی ناران

یکشنبه 10 تیر 03 ساعت 14:49
معرفی هایپرکار بریتانیایی ناران

این هایپرکار که به پیشرانهٔ V8 توئین توربو با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت مجهز است، در ۳۹ دستگاه با قیمت پایهٔ ۱.۷ میلیون پوند معادل ۲.۱ میلیون دلار ساخته می‌شود.

لامبورگینی روئلتو، مرسدس AMG One، فراری SF90 و…، نام جدیدی به لیست سوپرکارهای ۱۰۰۰ اسب بخاری اضافه شده است. یک شرکت نوپای بریتانیایی بنام ناران اتوموتیو هایپرکاری را در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و حالا جزئیات بیشتری در مورد آن اعلام کرده است. از این خودرو ۳۹ دستگاه ساخته خواهد شد که قیمت هرکدام از ۱.۷ میلیون پوند آغاز می‌شود اما با سفارشی‌سازی این رقم افزایش خواهد یافت.

هایپرکار ناران طراحی چشمگیر و تهاجمی دارد که در جلوی آن الهام از فراری SF90 مشهود است و در عقب بال بزرگی دارد. این خودرو توسط WYN Design طراحی شده است یعنی همان شرکتی که دتوماسو P72 و آپولو اینتنسا ایموزیونه را طراحی کرده است. ازآنجایی‌که این هایپرکاری تولید محدود با قیمتی نزدیک به ۲ میلیون پوند است، هر عنصر آن قابل سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی خواهد بود و به گفتهٔ ناران، نمونهٔ اولیه‌ای که هم‌اکنون به نمایش درآمده رنگ بیرونی و داخلی یاقوتی با تریم طلایی دارد.

در حال حاضر اطلاعات فنی خیلی کمی از هایپرکار ناران منتشر شده است و صرفاً میدانیم این خودرو به یک پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 توئین توربو با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. برای فهمیدن جزئیات بیشتر در مورد این هایپرکار جدید بریتانیایی باید منتظر بمانیم اما مؤسس و مدیرعامل ناران اتوموتیو «امیره ناران»، متولد و بزرگ‌شده زیمباوه، در مورد اولین خودروی شرکت خود می‌گوید:

هدف خودروهای ما ارائهٔ پرفورمنسی قدرتمند و بی‌رقیب است که از لحاظ تجمل و تجربهٔ رانندگی فراتر از هر چیزی خواهد بود که تاکنون در یک خودروی رؤیایی تجربه شده است.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar