عرضه نسل دوم هاوال بیگ داگ در بازار چین

پنج شنبه 11 اسفند 01 ساعت 10:34
عرضه نسل دوم هاوال بیگ داگ در بازار چین

هاوال دومین نسل شاسی بلند بیگ داگ یا سگ بزرگ را در شش مدل و با آپشن‌های ویژه به بازار چین عرضه کرد.

روز گذشته گریت وال موتور نسل دوم سگ بزرگ هاوال را که به Big Dog SUV معروف است، راهی بازار خودرو چین کرد.

هاوال بیگ داگ در شش مدل مختلف با پیشرانه‌های بنزینی و هیبرید در محدوده قیمتی ۱۹ تا ۲۵ هزار دلار راهی بازار خودروهای آفرودی سبک چین شد.

هاوال سگ بزرگ به عنوان یک خودرو آفرودی سبک ویژه علاقه‌مندان طبیعت‌گردی با طیف مختلفی از امکانات رفاهی و ایمنی در دسترس شهروندان چین قرار گرفت.

هاوال سگ بزرگ با اندازه ۴۷۰۵/۱۹۰۸/۱۷۸۰ میلی متر، فاصله بین دو محور ۲۸۱۰ میلی متری و فاصله ۲۰۰ میلی‌متری از سطح زمین، زاویه خروج ۳۰ درجه را برای راننده خودرو فراهم می‌کند.

متمایزترین نکته در هاوال سگ بزرگ به طراحی چراغ‌های هاوال بازمی‌گردد که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. نشان بزرگ هاوال که در نسخه پلاگین هیبرید بیگ داگ به رنگ آبی درآمده است در عقب و جلوی خودرو خودنمایی می‌کند.

در کابین هاوال بیگ داگ، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی وظیفه نمایش اطلاعات برای راننده را انجام می‌دهد و یک صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچ نیز در کنسول مرکزی، اجرای دستورات سیستم سرگرمی و ... را بر عهده دارد.

گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل تطبیقی و دوربین ۳۶۰ درجه برخی دیگر از امکانات پایه در هاوال سگ بزرگ است.

مدل‌های آپشنال هاوال سگ بزرگ نیز به تهویه دوگانه، جایگاه شارژ بیسیم، هداپ دیسپلی و رانندگی خودران سطح ۲ تجهیز شده است.

در کابین هاوال سگ بزرگ با تعداد زیادی دکمه‌های فیزیکی مواجه هستیم که زیر صفحه نمایش مرکزی و روی کنسول میانی جانمایی شده است.

با توجه به آفرودی بودن هاوال سگ بزرگ، این خودرو به ۳۵ فضا برای نگهداری لوازم سرنشینان تجهیز شده است.

نسخه PHEV یا پلاگین هیبرید هاوال بیگ داگ به یک موتور هیبریدی ۱.۵ لیتری توربو با خروجی ۲۴۰ کیلووات معادل ۳۲۰ اسب بخار و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است که مصرف سوخت ترکیبی ۵.۹۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.

نسخه‌های بنزینی هاوال بیگ داگ نیز به پیشرانه ۱.۵ و ۲ لیتری و گیربکس ۷ سرعته DCT تجهیز شده است.

گریت وال در تبلیغات هاوال بیگ داگ بر روی دو آپشن هاوال سگ بزرگ تمرکز کرده است. لامپ دفع کننده حشرات و خروجی برق ۲۲۰ ولت دو آپشن جذاب و کاربردی سگ بزرگ در سفرهای خارج شهر است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar