معرفی کراس اوور برقی هوندا پرولوگ

شنبه 16 مهر 01 ساعت 11:04
معرفی کراس اوور برقی هوندا پرولوگ

جدیدترین خودرو در مجموعه هوندا، یک شاسی بلند آینده نگر با نام پرولوگ است که براساس پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز توسعه یافته است.

پلتفرم مطرحی که محصولات مهمی مانند کادیلاک لیریک، شورولت بلیزر ای وی و بسیاری دیگر از خودروهای الکتریکی جنرال موتورز نمایندگان آن هستند.

پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز شامل مجموعه برنامه ها و امکانات سخت افزاری طراحی شده توسط این کمپانی آمریکایی در بخش باتری، موتور و سایر قسمت های اصلی وسایل نقلیه الکتریکی می شود. جنرال موتورز در توسعه اولتیوم آینده نگری، کیفیت و خلاقیت خاصی را به نمایش گذاشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده در رابطه با پرولوگ، فاصله بین محورهای این شاسی بلند برابر با ۳۰۹۴ میلیمتر است که این عدد به نوعی بیانگر فضای وسیع کابین خودرو خواهد بود. برای درک بهتر این شاخص، توجه شما را به فاصله بین محورها در کراس اوور سی آر-وی جلب می کنیم که معادل ۲۷۰۱ میلیمتر است یا برای هوندا پاسپورت که ۲۸۲۰ میلیمتر است. طول بدنه(هوندا پرولوگ) برابر با ۴۸۷۷ میلیمتر، عرض ۱۹۸۹ میلیمتر و ارتفاع ۱۶۴۳ میلیمتر گزارش شده است. 

براساس تصاویر رسمی هوندا پرولوگ، می توان به رینگ های آلومینیومی ۲۱ اینچی ۶ پر اشاره کرد. براساس تصاویر کابین می توان به نمایشگر ۱۱ اینچی برای اطلاعات کیلومتر و نمایشگر ۱۱.۳ اینچی را برای تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد. جزئیات بیشتر در رابطه با هوندا پرولوگ ۲۰۲۴ طی روزهای آتی منتشر می شود که بدان خواهیم پرداخت.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar