رونمایی رنجرور اسپرت دییر ولی ادیشن ۲۰۲۳

شنبه 6 اسفند 01 ساعت 14:40
رونمایی رنجرور اسپرت دییر ولی ادیشن ۲۰۲۳

رنجرور از نسخه سفارشی شاسی‌بلند گران‌قیمت خود با نام اسپرت دییر ولی ادیشن (Deer Vally) رونمایی کرد. قدبلند لوکس بریتانیایی‌ها با قیمت ۱۶۵ هزار دلار و سقف تولید ۲۰ دستگاه در دسترس خواهد بود.

اگر به رنجروور و ورزش اسکی علاقه دارید حتماً اخبار مربوط به این خودروی جدید را دنبال کنید. بد نیست بدانید دییر ولی منطقه‌ای در پارک سیتی یوتا است که اسکی‌بازان زیادی را به خود جذب می‌کند و رنجروور نیز مراسم معرفی خودروی سفارشی خود را در آنجا برگزار خواهد کرد. تنها ۲۰ دستگاه از رنجروور اسپرت دییر ولی ادیشن تولید خواهد شد و همگی دارای رنگ بدنه قرمز ورمیلیون با تریم مشکی خواهند بود.

تمامی نمونه‌های تولیدی از رینگ‌های ۲۳ اینچی خاکستری ساتین با عناصر کربنی سود خواهند برد و البته رینگ و لاستیک‌های زمستانی نیز در دسترس خریداران قرار خواهد داشت. جعبه سقفی مخصوص اسکی نیز وجود دارد. با ورود به داخل کابین می‌توانید فضایی پوشیده از چرم خاکستری و مشکی با پانل‌های کربنی فورج کاری شده و رکاب‌های داخلی با نشان دییر ولی ادیشن را تماشا کنید. رنجروور قیمت ۱۶۵ هزار دلاری را برای محصول سفارشی خود تعیین کرده است.

البته قیمت واقعی خودرو ۱۶۶,۴۷۵ دلار با احتساب هزینه‌های تحویل اجباری ۱۴۷۵ دلاری است که باعث می‌شود شاسی‌بلند خاص رنجروور بسیار گران‌تر از نسخه استاندارد اسپرت اتوبیوگرافی با بهای ۱۰۶,۴۰۰ دلار باشد. خودروی موردبحث همچنین بسیار گران‌تر از رنجروور اسپرت P530 فرست ادیشن جدید است اما رنجروور ویژگی‌های سفارشی بیشتری را نیز برای اسپرت دییر ولی ادیشن در نظر می‌گیرد. مصلا خریداران می‌توانند وسایل اسکی سفارشی را دریافت کنند که ۴۹۰۰ دلار قیمت دارند. لندروور همچنین با فروش هر خودرو ۵ هزار دلار را به اتحادیه ورزش‌های جوانان اهدا خواهد کرد.

قطعاً با خودروی گران‌قیمتی طرف هستیم اما مدل P530 از رنجروور اسپرت خودروی کندی نیست. پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی ساخت بی ام و ۵۲۳ اسب بخار قدرت را به تمامی چرخ ها می‌فرستد. این شاسی‌بلند لوکس می‌تواند در عرض ۴.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. واضح است که لندروور مشتریان بسیار خاصی را هدف گرفته است. مدیرعامل جگوار لندروور آمریکای شمالی می‌گوید:

رنجروور اسپرت دییر ولی ادیشن برای افرادی است که زندگی لوکس و مدرن را تحسین می‌کنند. ما مفتخریم که این خودروی بسیار لوکس و انحصاری را برای مهمانان خود در پارک سیتی تدارک می‌بینیم. پارک سیتی محلی ایده آل برای نمایش توانایی‌های برند رنجروور است.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar