دو کانسپت سوبارو فورستر و ایمپرزا STI ماه آینده رونمایی می‌شوند

چهارشنبه 12 دی 97 ساعت 19:16
دو کانسپت سوبارو فورستر و ایمپرزا STI ماه آینده رونمایی می‌شوند

مفهوم کراس اورهای های پرفورمنس مدت زمان زیادی نیست که وارد دنیای خودروها شده و پرچم دار این نوع خودروها را، سه شرکت بزرگ آلمانی بی ام و، مرسدس و آئودی می‌توان دانست. جدیدترین شرکتی که ظاهراً می‌خواهد وارد این بازی بشود سوبارو است که قصد دارد از کانسپت فورستر STI در نمایشگاه اتوسالن توکیو رونمایی کند.

این خودرو که ۹ روز دیگر رونمایی می‌شود به یک رنگ بدنه خاکستری خاص با رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی ویژه و سیستم ترمز قدرتمند برمبو با کالیپرهای شش پیستون در جلو مجهز شده است.

این کانسپت همچنین از یک جلوپنجره جدید با طراحی کندوی عسل و نشان‌های STI و سپر جلوی تهاجمی‌تری بهره می‌برد. از دیگر تغییرات قابل توجهی طراحی ظاهری می‌توان به رکاب‌های پهن‌تر و سپر عقب دست کاری شده با تزئینات زرد رنگ اشاره کرد.

سوبارو هنوز چیزی در مورد جزئیات فنی خودرو نگفته، ولی می دانیم که مهندسان شرکت پیشرانه e-Boxer را در این خودرو بهینه‌تر کرده‌اند. مدل استاندارد فورستر e-Boxer به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر و یک موتور الکتریکی با ۱۲ اسب بخار قدرت و ۶۵ نیوتن متر گشتاور مجهز می‌باشد. با این ترکیب فنی خودرو روی هم رفته ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ نیوتن متر گشتاور دارد، ولی قطعاً خروجی‌های مدل STI بسیار بیشتر خواهد بود.

دو کانسپت سوبارو فورستر و ایمپرزا STI ماه آینده رونمایی می‌شوند

علاوه بر فورستر STI، سوبارو قصد دارد در اتوسالن توکیو امسال از کانسپت ایمپرزا STI هم رونمایی کند. جزئیات زیادی در مورد این هاچ بک در دست نیست، ولی خودرو به یک کیت بدنه آیرودینامیکی متشکل از یک اسپلیتر جلو و رکاب‌های کناری پهن مجهز شده است.

این مدل همچنین از یک جلوپنجره جدید، رنگ متضاد سقف و رینگ‌های آلیاژی سبک وزن بهره می‌برد. از دیگر موارد قابل توجه آن می‌توانیم به یک سپر عقب جدید با دو سراگزوز که در وسط سپر واقع شده‌اند اشاره کنیم.

در غرفه سوبارو در نمایشگاه امسال اتوسالن توکیو یک دستگاه Levrog و یک WRX STI را هم مشاهده خواهیم کرد که به مجموعه‌ای از قطعات پرفورمنس STI مجهز شده‌اند. سوبارو چیزی زیادی در مورد این دو خودرو نگفته، ولی WRX STI از مواردی مانند صندلی‌های ریکارو و رینگ‌های ۱۹ اینچی BBS طلایی رنگ بهره می‌برد.

منبع ترجمه: Carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar