رندر غیر رسمی مزدا ۶ الهام گرفته از مزدا CX-60

چهارشنبه 21 اردیبهشت 01 ساعت 09:37
رندر غیر رسمی مزدا 6 الهام گرفته از مزدا CX-60

مزدا ۶ که از مدتها پیش شایعه شده بود به این زودی ها با پیشرانه دیفرانسیل عقب عرضه نمی‌شود اما باعث نمی‌شود که تصویری احتمالی از نسل جدید این سدان جذاب مزدا را باهم نظاره گر نباشیم. این بار، Kolesa یک رندر از نسل بعدی مزدا۶ با استفاده از آخرین زبان طراحی این خودروساز طراحی کرده است. رندر کولسا از طراحی CX-60 الهام گرفته شده است و این نکات از طریق نمای جلو و عقب، عناصر نورپردازی باریک و مجموعه چرخ‌ها دیده می‌شوند.

چراغ‌ها و دماغه بسته‌شده در فرم سدان خوب به نظر می‌رسند، اما اگر کمی دقت کنید بسیار شبیه به هوندا آکورد به نظر میرسد. در نمای عقبی شاهد یک طراحی چشم نواز هستیم که بیشتر ما را یاد خودروهای آلمانی می اندازد!

همانطور که قبلا ذکر شد، مزدا تولید نمونه مزدا ۶ دیفرانسیل عقب را رد کرده بود، یواخیم کونز، مدیر توسعه و مهندسی مزدا اروپا در مصاحبه ای تایید کرد که این شرکت ژاپنی در حال حاضر به جای توسعه مزدا۶ جدید، روی کراس اوورها و SUV ها تمرکز کرده است. با توجه به اینکه این خودروهای سدان مزدا نظیر مزدا ۶ برای مدتی طولانی پرفروش‌ترین خودروهای این برند بوده‌اند، حرکتی غیرقابل‌تعجب و منطقی است.

نمای عقب رندر مزدا ۶

این تایید که خبری از مزدا ۶ دیفرانسیل عقب نیست مطمئنا هیجان را در میان امیدواران یک سدان متوسط ​​اسپرت تر از این خودروساز ژاپنی خاموش کرده است. این یک تصمیم تجاری است و قابل درک است. اما اگر همچنان قصد خرید مزدا ۶ را دارید، بهتر است منتظر بروزرسانی هایی باشید که مزدا قرار است ارائه دهد باشید!

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar