رونمایی از دو خودروی جدید بی وای دی در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
رونمایی از دو خودروی جدید بی وای دی در نمایشگاه پکن 2018

کمپانی بی وای دی به عنوان بزرگترین تولید کنندهٔ خودروهای الکتریکی جهان، روز گذشته از نسخه‌های جدید بی وای دی تانگ و چین رونمایی کرد.

مدل "چین" به عنوان یک مدل سدان از کمپانی بی وای دی شناخته شده است که امکان سفارش آن در نسخه تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی وجود دارد. این خودرو نام یکی از بزرگترین سلسله‌های چین را در پی خود می‌کشد و برای همین با نام رسمی «چین» به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

جالب است که بدانید نسخه پلاگین هیبرید قبلی چین، بیش از ۳۰۰ اسب بخار قدرت داشته و می‌توانست شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۶ ثانیه پر کند. این خودرو به عنوان یک سدان دو دیفرانسیل به بازار جهانی معرفی شده است.

بی وای دی تانگ هم که به عنوان سریعترین کراس اوور هیبریدی دنیا شناخته شده، قرار است در آینده نه چندان دور توسط شرکت خودروسازی کارمانیا به بازار ایران ورود پیدا کند. تانگ جدید در بحث طراحی خطوط مشابه به چین را دارد و از نظر ظاهر بیرونی و داخلی به مراتب به روزتر شده است. شرکت بی وای دی اعلام نموده که تانگ جدید نسبت به نسخه قبل قدرتمندتر هم می‌باشد. به همین دلیل با اطمینان می‌توان گفت که تانگ جدید در مدل ۲۰۱۹ قدرتی بیش از ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور کلی بیش از ۸۵۰ نیوتن متر خواهد داشت و همچنان شتاب صفر تا صد آن کمتر از ۵ ثانیه خواهد بود. به گفته بی وای دی تانگ جدید می‌تواند بدون بنزین مسافت بیشتری نسبت به نسخه قبلی طی نموده و همچنان مصرف سوخت ترکیبی آن کمتر از ۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر باشد.

همچنین در غرفه شرکت بی وای دی در روز اول نمایشگاه، یک خودرو کانسپت جدید هم رونمایی شده است.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar