رونمایی از نخستین کیت لگو شرکت دوکاتی + تصاویر

شنبه 30 فروردین 99 ساعت 18:38
رونمایی از نخستین کیت لگو شرکت دوکاتی + تصاویر

شرکت لگو را قطعاً می‌شناسید. این کمپانی دانمارکی اسباب بازی سازی کیت‌های مختلفی از خودروها و ابرخودروهای معروف دنیا را دارد. این شرکت با همکاری شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی دوکاتی، از کیت لگوی موتورسیکلت Paniagle V4 R رونمایی کرده است.

این موتورسیکلت به عنوان اولین کیت لگو از شرکت دوکاتی در کنار کیت‌های پورشه ۹۱۱ GT3، بوگاتی شیرون و بسیار ابرخودروهای جذاب دیگر انتظار می‌رود فروش خوبی را در بازار تجربه کند. این کیت موتورسیکلت ۳۲۰ میلی متر طول، ۱۶۰ اینچ ارتفاع و ۷۹ میلی متر عرض دارد و تقریباً هم اندازه کیت هارلی دیویدسون فت بوی می‌باشد که سال ۲۰۱۹ رونمایی شده بود. کیت لگوی دوکاتی به قدری جذاب است که فراتر از یک اسباب بازی، به عنوان یک آیتم کلکسیونی هم می‌توان به آن نگاه کرد.

رونمایی از نخستین کیت لگو شرکت دوکاتی + تصاویر

اگر کیت‌های خودرو و موتورسیکلت لگو را دیده باشید، پرداختن زیاد به جزئیات آن‌ها را بسیار واقعی نشان می‌دهند و دوکاتی Panigale V4 R نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کیت نخستین کیت موتورسیکلت سری لگو تکنیک می‌باشد که به یک گیربکس دو سرعته واقعی مجهز شده است. این گیربکس به خوبی موتور V4 را می‌چرخاند. از دیگر موارد قابل توجه می‌توان به سیستم تعلیق کامل و دستگیره‌هایی که تکان می‌خورند اشاره کرد. این کیت لگو از ۶۴۶ تکه تشکیل شده و استندی ویژه دارد که بر روی آن می‌توانید کیت خود را مونتاژ کنید.

رونمایی از نخستین کیت لگو شرکت دوکاتی + تصاویر

فروش کیت لگوی دوکاتی Paniagle V4 R از اول ژوئن در نمایندگی‌های شرکت دوکاتی، فروشگاه‌های لگو و فروشگاه‌های اینترنتی مختلف شروع خواهد شد. قیمت آن ۶۰ یورو یا ۶۵ دلار تعیین شده است. دو شرکت لگو و دوکاتی اخیراً توافق نامه همکاری امضا کرده‌اند و به همین دلیل انتظار می‌رود در آینده شاهد رونمایی پروژه‌های بیشتری از همکاری دو شرکت باشیم. ما که شدیداً منتظر کیت لگوی دوکاتی استریت فایتر V4 هستیم، شما چطور؟

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar