شورلت کوروت و بی ام و سری ۴ با بیشترین رضایتمندی سیستم اطلاعات سرگرمی

بروزرسانی در: دوشنبه 24 آبان 00 ساعت 18:21
شورلت کوروت و بی ام و سری 4 با بیشترین رضایتمندی سیستم اطلاعات سرگرمی

موسسه J.D. Power نتایج مطالعه سالانه کیفیت و رضایت چندرسانه ای خود در ایالات متحده را منتشر کرده است و برندگان نسبتاً شگفت انگیزی در این لیست وجود دارد. نتایج J.D PWER بر اساس پاسخ های ۱۱۰۸۲۷ خریدار خودروهای جدید ۲۰۲۱ می باشند

ابتدا بیایید ببینیم که مهندسین خودرویی در مورد سطح رضایت کلی مشتری ها در مورد سیستم‌های اطلاعات سرگرمی مدرن چه می‌گویند.رایج‌ترین مشکل اطلاعات سرگرمی که کاربران خودروهای جدید با آن مواجه می‌شوند، مشکلات اتصال با Android Auto و Apple CarPlay است. به نظر می رسد کسانی که از فناوری بی سیم استفاده می کنند نسبت به کسانی که از طریق اتصال USB از آن استفاده می کنند مشکلات بیشتری را ذکر می کنند (به ترتیب ۷.۱ مشکل در هر ۱۰۰ خودرو در مقابل ۴ مشکل در هر ۱۰۰ خودرو)

برنت گروبر، مدیر ارشد کیفیت جهانی خودرو در جی دی پاورمیگوید: سیستم اسکرین mirroring نشان داده است که چندین سال است که مشکلات بسیاری دارد و امسال با افزایش توانایی اتصال بی‌سیم خودروها این ویژگی در تعدادی از خودروها مشکل‌سازتر نیز شده است." خوشبختانه، شرکت‌های فناوری برتر و خودروسازان توانایی ایجاد تقاضا برای فناوری‌های جدید یا ارتقا یافته را دارند و در عین حال با ادامه عرضه مشکلات فعلی را عیب‌یابی می‌کنند.»

نمای داخلی کوروت

با نگاهی به خودروهای با بهترین عملکرد موجود در بازار از نظر سطح کیفیت و رضایتمندی از سیستم‌های اطلاعات سرگرمی، از اینکه شورولت کوروت همراه با کادیلاک اسکالید در صدر رده‌های متوسط/بزرگ ممتاز قرار می‌گیرد شگفت‌زده می‌شویم. این خودروی اسپورت بیشتر به دلیل عملکرد خود به جای برتری چند رسانه ای آن شناخته می شود، اگرچه به نظر می رسد مشتریانی که یک کوروت ۲۰۲۱ خریداری کرده اند از سیستم های ناوبری و صوتی خود راضی هستند! در بخش سایز متوسط/بزرگ این رضایتمندی به نیسان ماکسیما می رسد و مدل دیگری از این برند، سنترا در کلاس کامپکت پیروز می شود. بی‌ام‌و سری ۴ رتبه اول را در بخش خوردوهای کامپکت لاکچری دارد.

نمای داخلی بی ام و سری 4

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar