لوکس ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ کدام اند؟

بروزرسانی در: شنبه 19 تیر 00 ساعت 09:47
لوکس ترین خودروهای سال ۲۰۲۱ کدام اند؟

خودروهای لوکس بازار طیف گسترده‌ای را از انواع برندها، سدان‌ها، سریع‌ترین شاسی بلندها و... در بر می‌گیرند.

 این خودروهای پرطرفدار هر سال به شکل اختصاصی برای خریداران لوکس پسند و ثروتمند، وارد بازار می‌شوند.

ولوو اس ۹۰: در لاکچری و شیک بودن محصولات سوئدی شکی نیست. یکی از شاخص‌ترین محصولات این کمپانی اروپایی و پرطرفدار،‌S 90 است که به عنوان یک سدان باکلاس، خوش ساخت و مدرن شناخته می‌شود. مدل پایه اس‌۹۰ که به یکی از ایمن‌ترین خودروهای امروز معروف است، با قیمت ۵۲ هزار و ۵۹۵ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

جنسیس جی‌۹۰: یکی دیگر از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱، جنسیس G90 آسیایی است که در بازار جهانی طرفداران زیادی دارد. یکی از نکات مثبت و بارز این جنسیس صدای کم موتور هنگام رانندگی، فضای نسبتا قابل‌توجه و راحتی صندلی‌ها و کابین آن است.

بی‌ام‌دبلیو سری ۵: این سدان آلمانی و جذاب برای کسانی مناسب است که در عین شیک بودن محصول و راحتی آن، به دنبال کیفیت نیز هستند. فضای داخلی کابین به قدری جادار و راحت است که سرنشینان هیچ اذیت و آزاری متحمل نمی‌شوند. نسخه پیشرفته‌تر این سدان، صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۱/ ۴ ثانیه مانند آب خوردن، پر می‌کند.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی: اگر به خودروهای لاکچری انگلیسی بیش از محصولات آلمانی یا آمریکایی علاقه دارید، بنتلی کانتیننتال GT یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های برای شما خواهد بود. برخی معتقدند که این خودروی جذاب برای فراهم کردن راحتی و آرامش برای سرنشینان طراحی و تولید شده است. کانتیننتال جی‌تی با قدرتی معادل ۶۳۵ اسب بخار، تنها در ۷/ ۳ ثانیه سرعت را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

پورشه پانامرا: این خودرو جذاب نقاط مشترک بسیاری با پورشه ۹۱۱ دارد. در واقع پانامرا عملکردی مانند یک خودرو اسپرت فوق لوکس و جادار به نمایش می‌گذارد. یکی از نکاتی که ممکن است برخی از طرفداران را ناامید کند، عدم وجود موتور دیزلی است. با این حال یک پیشرانه بنزینی ۹/ ۲ لیتری برای پانامرا در نظر گرفته شده که صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۹/ ۲ ثانیه پر می‌کند.

جنسیس ‌g80: شاید در نگاه اول جنسیس G80 چندان نشانی از دیگر خواهر و برادرهای خود نداشته باشد، اما حتی یک لحظه هم نمی‌توان به زیبایی چشم نواز این شاهکار آسیایی شک کرد.

از آنجا‌ که برند جنسیس بازار کشورهای اروپایی را هدف گرفته است، جی‌۸۰ رقیبی قدر برای محصولات مرسدس بنز، بی‌ام‌و و دیگر غول‌های خودروسازی آلمانی خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس E: زمانی که صحبت از برندهای لوکس و محصولاتشان به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن همگی ما به سمت کمپانی مرسدس بنز می‌رود، چون این شرکت در ساخت لوکس‌ترین خودروهای بازار زبانزد خاص و عام بوده و مرسدس بنز E کلاس جدید نیز گواه همین موضوع است.

تسلا مدل اس: همه مدل اس را به عنوان پرچمدار کمپانی تسلا می‌شناسیم. این شاهکار زیبا و قدرتمند که به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای ۲۰۲۱ شناخته می‌شود، یک محصول الکتریکی تمام عیار است که نشان از آینده پیش روی خودروسازی دارد. پیش‌بینی می‌شود که مدل اس به زودی رقبای قدری همچون پورشه تایکان را به چالش بکشد.

اقتصادآنلاین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar