میتسوبیشی: شاسی‌بلندهای بزرگ و سدان‌ها خواهند مُرد!

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
میتسوبیشی: شاسی‌بلندهای بزرگ و سدان‌ها خواهند مُرد!

در حالی که شرکت خودروسازی میتسوبیشی در این چند سال اخیر یک شبکه بزرگ از خودروهای شاسی بلند راه اندازی کرده و تاکنون طرح‌های کانسپت متعددی در این سگنمت ارائه کرده است، اخیرا "ترور مان" اعلام کرده است که دوران خودروهای سدان و شاسی بلند سایز بزرگ کم کم رو به پایان است و مشتریان فعلی این دسته از محصولات هم در آینده راه خود را تغییر خواهند داد!.

در مصاحبه این هفته رسانه‌ها با رئیس اجرایی شرکت خودروسازی میتسوبیشی در استرالیا، "ترور مان" اعلام کرد که شاسی بلند‌های سایز بزرگ و همچنین خودروهای سدان در حال مرگ هستند و باید به فکر جایگزین آنان در آینده‌ای نه چندان دور باشیم که در این بین حتی ممکن است سرنوشت خوبی در انتظار شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت هم نباشد.
این صحبت‌ها در حالی گفته شد که شرکت خودروسازی میتسوبیشی در ماه‌های گذشته خبر از تولید نسل جدید میتسوبیشی لنسر داده است که به عنوان یک خودروی سدان شناخته می‌شود و همچنین در سال‌های گذشته بیشترین تمرکز میتسوبیشی برتولید ماشین‌های شاسی بلند بوده و تاکنون طرح‌های کانسپت متعددی از خودروهای شاسی بلند این شرکت ارائه شده است که در آینده بیشتر هم خواهد شد.
البته ناگفته نماند که در این چند سال اخیر بازار ماشین‌های کراس اوور حسابی داغ شده و شرکت‌های بزرگ خودروسازی در حال تمرکز بر روی این سگمنت از خودروهای شاسی بلند هستند، هرچند ماشین‌های شاسی بلند سایز بزرگ همچون تویوتا لندکروزر، بنتلی بنتایگا و... دارای امکانات رفاهی و تجهیزات پیشرفته صنعت خودروسازی هستند که صرفا برای افراد ثروتمند ساخته می‌شوند و برخلاف نظر "ترور مان" نمی‌توان از آنان به عنوان یک مهره سوخته یاد کرد، زیرا بازار مصرف خاص خود را دارند و هم اکنون بیشترین آمار فروش بالایی را در ایالات متحده آمریکا و همچنین خاورمیانه به خود اختصاص داده‌اند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar