هوندا از نسخه ویژه S2000 رونمایی می‌کند

سه شنبه 26 آذر 98 ساعت 17:34
هوندا از نسخه ویژه S2000 رونمایی می‌کند

Honda Access، که شاخه سفارشی سازی محصولات شرکت هوندا محسوب می‌شود قصد دارد با چهار دستگاه خودروی کانسپت در نمایشگاه اتوسالن توکیو ۲۰۲۰ شرکت نماید. جذاب‌ترین آن‌ها نسخه ۲۰ سالگی هوندا S2000 است که به یاد رونمایی ۲۰ سال پیش این رودستر جذاب طراحی خواهد شد. این خودرو که مبتنی بر نسخه Ap1 نسل اول S2000 ساخته شده، از برخی قطعات جدید که با کمک بازخوردهای مشتریان طراحی شده‌اند بهره می‌برد. تولید هوندا S2000 در سال ۲۰۰۹ به پایان رسید، ولی این نخستین باری نیست که هوندا یکی از محصولات قدیمی خود را بعد از بازنشستگی به نمایشگاه‌ها می‌آورد. در اتوسالن توکیو ۲۰۱۳ نیز شرکت از خودروی هوندا S2000 Modulo Climax رونمایی کرده بود.

خودرویی که امسال به اتوسالن می‌آید رنگ بدنه سفید گرن پری داشته، چراغ‌های جلویش دودی شده‌اند و به یک سپر جلوی جدید با دریچه‌های ورودی هوای بزرگ‌تر و با طراحی جدید و همچنین سیستم تعلیق به روز شده مجهز می‌باشد. فریم پنجره جلو مشکی بوده و با رنگ قاب آینه‌های بغل، رینگ‌های ۱۷ اینچی Advan RZ2 و اسپویلر داکتیل هماهنگ است. داخل کابین یک جفت صندلی اسپرت قرمز پررنگ را می‌بینیم که در مدل اورجینال به صورت آپشن ارائه شده بودند. چه کسی می‌داند، شاید هر یک از این قطعات وارد خط تولید شوند. نکته جالب این که شرکت از این مدل با نام «نمونه اولیه» و نه «کانسپت» یاد می‌کند. از سویی دیگر اگر هوندا اکسس از مشتریان خود خواسته که بازخوردها و درخواست‌های خود را در مورد قطعات ارائه نمایند، به نظر ما این موضوع می‌تواند نشانه‌ای بر احتمال تولید آن‌ها باشد.

یکی دیگر از خودروهای نوستالژیک هوندا سیویک Cyber Night Japan Cruiser مدل ۲۰۲۰ است که مبتنی بر نسل اول سیویک تیپ آر ساخته شده است. این نسل سیویک تیپ آر در سال ۱۹۹۷ رونمایی شده بود و خیلی‌ها آن را با کد اتاق EK9 می‌شناسند. هنوز معلوم نیست خودروی نهایی چه شکلی خواهد بود، ولی با توجه به تصاویر رندر منتشر شده احتمال می‌رود شرکت یک کیت بدنه جذاب با قسمت جلوی عضلانی، چراغ‌های جلوی متفاوت، رینگ‌های توربینی مشابه آن چه روی هوندا اینسایت فعلی وجود دارد و یک اسپویلر عقب متفاوت روی آن ارائه کرده باشد. هوندا این هاچ بک را جوانان مدرن طراحی کرده و از نظر شرکت، این خودرو در واقع نشان می‌دهد نسل آینده ژاپنی‌ها به کدام سو از نظر طراحی خودرو می‌روند.

یکی دیگر از خودروهای کانسپت Kachatto-Wagon نام دارد که مبتنی بر مینی ون هوندا Stepwgn سایز متوسط ویژه بازار ژاپن طراحی شده است. این خودرو یک رمپ دارد که از قسمت پشت امکان دسترسی به کابین را فراهم می‌کند. علاوه بر این، داخل آن شاهد استفاده از مبلمان متحرک هستیم که در کل، Kachatto-Wagon را به یک مدلی بسیار خاص تبدیل کرده‌اند.

نهایتاً آخرین خودرو Aibou نام دارد. تمام آن چه فعلاً در مورد Aibou می دانیم که است که در طراحی‌اش شدیداً از خودروی Tykes Cozy Coupe الهام گرفته شده است. نمایشگاه خودروی اتوسالن توکیو دهم تا دوازدهم ژانویه در سالن Makuhari Messe در شهر چیبا برگزار خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar