کاهش قیمت شورولت سیلورادو HD مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

بروزرسانی در: شنبه 25 خرداد 98 ساعت 18:20
کاهش قیمت شورولت سیلورادو HD مدل 2020 + تصاویر

شورولت سیلورادو HD مدل ۲۰۲۰ اخیراً با یک طراحی بدنه جدید و زیبا رونمایی شد و توانست سروصدای زیادی به پا کند. روز گذشته با اعلام قیمت گذاری این خودرو، در آمریکا بار دیگر نام شورولت سیلورادو HD مدل ۲۰۲۰ بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده: این خودرو در مقایسه با مدل قبلی خود ارزان‌تر شده است.

مدل پایه این خودرو که مدل تک کابین شورولت سیلورادو اچ دی ۲۵۰۰ ورک تراک نام دارد قیمتش از ۳۶ هزار دلار شروع می‌شود. مدل تک کابین ۳۵۰۰ نیز قیمت پایه‌ای برابر با ۳۷ هزار دلار دارد. هر دوی این مدل‌ها در مقایسه با نسل قبلی خود کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. این قیمت در مقایسه با ارزان‌ترین سیلورادو ۲۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ که مدل دو کابین تک دیفرانسیل ۳۹ هزار دلاری می‌باشد ارزان‌تر است. از سوی دیگر، قیمت ارزان‌ترین مدل سیلورادو HD مدل ۲۰۱۹ که نسخه دو دیفرانسیل Crew Cab می‌باشد از ۴۲ هزار دلار شروع می‌شود.

شورولت سیلورادو HD مدل 2020

جالب اینجاست که علاوه بر کاهش قیمت، این خودرو در مقایسه با مدل قبلی بسیار بهتر هم شده است. تمام مدل‌های سیلورادو HD به صورت استاندارد به یک موتور هشت سیلندر خورجینی ۶ لیتری به روز شده با ۴۰۱ اسب بخار قدرت و ۶۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز هستند که در مقایسه با ۳۶۰ اسب بخار و ۵۱۵ نیوتن متر مدل قبلی افزایش قابل توجهی محسوب می‌شود. آپشن پیشرانه دیزلی ۶.۶ لیتری هشت سیلندر خورجینی با همین میزان خروجی مدل قبلی، برابر با ۴۴۵ اسب بخار قدرت و ۱۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. ظرفیت بکسل خودرو در هر دو مدل ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ نیز افزایش یافته است. برای مدل ۲۵۰۰، حداکثر ظرفیت بکسل خودرو برابر با ۸.۴۶ تن است که در مقایسه با سال پیش افزایش ۰.۲ تنی را نشان می‌دهد. از سویی دیگر مدل ۳۵۰۰ جدید ظرفیت بکسلی برابر با ۱۶.۱ تن داشته و بسیار بیشتر از ۱۰.۵ تن ظرفیت بکسل مدل فعلی می‌باشد.

شورولت سیلورادو HD مدل 2020

در شرایطی که شورولت سیلورادو HD در مقایسه با مدل قبلی خود ارزان‌تر شده، ولی با این حال ارزان‌ترین تراک سنگین بازار محسوب نمی‌شود. فورد اف ۲۵۰ سوپر دیوتی قیمت پایه‌ای برابر با ۳۴ هزار و ۷۵۰ دلار دارد و توانسته عنوان ارزان‌ترین تراک سنگین آمریکا را به خود اختصاص بدهد. رم ۲۵۰۰ با داشتن قیمت پایه‌ای معادل ۳۵ هزار دلار در رتبه دوم این لیست قرار می‌گیرد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کاهش قیمت شورولت سیلورادو HD مدل ۲۰۲۰ + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
هم وطن
مهمان

فقط سایپا ۱۵۱