کاهش قیمت فولکس واگن پاسات ۲۰۲۰ نسبت به مدل قبلی

سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 16:51
کاهش قیمت فولکس واگن پاسات 2020 نسبت به مدل قبلی

شرکت فولکس واگن آلمان جزئیات قیمتی پاسات ۲۰۲۰ به روز شده را که در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ معرفی شد بالاخره اعلام کرد. این خودرو که ویژه بازار آمریکا طراحی شده، به عنوان بزرگ‌ترین سدان شرکت قیمت پایه‌ای برابر با ۲۳ هزار و ۹۱۵ دلار دارد. این قیمت بدون احتساب ۹۲۰ دلار هزینه نمایندگی است. برای این که اهمیت موضوع را بهتر درک کنید، باید بگوییم که پاسات مدل ۲۰۱۹ قیمتش از ۲۶ هزار و ۱۹۰ دلار شروع می‌شود و هزینه نمایندگی برابر با ۸۹۵ دلار دارد. این روزها خیلی کم پیش می‌آید که یک خودروی جدید یا به روز شده قیمتی کم‌تر از مدل قبلی خود داشته باشد.

شرکت فولکس واگن پاسات مدل ۲۰۲۰ را در چهار تریم S، SE، آر لاین و SEL خواهد فروخت. مدل اس به صورت استاندارد به رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی، چراغ‌های LED جلو و عقب، نوربالای اتومات، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۶.۳ اینچی، بلوتوث، تهویه مطبوع دستی و فرمان چند کاره با روکش پارچه‌ای مجهز است. به عنوان یک مدل پایه، جالب این که خودرو از برخی تکنولوژی‌های ایمنی و کمکی رانندگی ماند پیش گیری تصادف جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده و ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور و هشدار ترافیک عبوری عقب بهره می‌برد.

مدل بعدی SE با قیمت پایه ۲۶ هزار و ۷۶۵ دلار می‌باشد که مواردی مانند تزئینات کرومی بدنه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، فرمان چرمی، صندلی راننده برقی، صندلی‌های جلو گرم شونده، روکش چرم، تهویه مطبوع اتومات دوگانه، سنسور باران، کروزکنترل هوشمند و کمکی حفظ مسیر را به موارد قبلی اضافه می‌کند. آپشن سانروف این مدل ۹۹۵ دلار قیمت دارد.

فولکس واگن پاسات ۲۰۲۰ آر لاین با قیمت پایه ۲۹ هزار و ۵۶۵ دلاری خود به امکاناتی مثل سانروف، رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی، نورپردازی محیطی، کیت بدنه و شیفتر روی فرمان به صورت استاندارد مجهز شده است. نهایتاً، مدل فول آپشن SEL با قیمت ۳۲ هزار دلاری از تجهیزاتی مثل کمکی نوربالا، روکش چرم اعلای صندلی‌ها، صندلی برقی راننده و سرنشین، صندلی‌های عقب گرم شو، نویگیشن، سنسور پارک و سیستم صوتی فندر بهره می‌برد.

در فولکس واگن پاسات مدل ۲۰۲۰ دیگر خبری از تریم VR6 نخواهد بود. تنها موتور ارائه شده برای این خودرو بدون توجه به تریم، یک ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۷۹ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. خروجی‌های این موتور به کمک یک گیربکس شش دنده اتومات به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. هنوز آمار مصرف سوخت این خودرو منتشر نشده‌اند.

فولکس واگن پاسات مدل ۲۰۲۰ که در کارخانه چاتانوگا مونتاژ خواهد شد، از سه ماهه چهارم سال آینده میلادی قرار است وارد نمایندگی‌های شرکت شود. در حالی که سگمنت این خودرو اوضاع خیلی خوبی ندارد، ولی پاسات ۲۰۲۰ رقبایی مانند هوندا آکورد، تویوتا کمری و هیوندای سوناتا را به صورت جدی پیش روی خود می‌بیند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کاهش قیمت فولکس واگن پاسات ۲۰۲۰ نسبت به مدل قبلی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر
مهمان

خیلی خوبه همین