کمپانی لوازم ‌خانگی به سوی خودروهای خودران می‌رود

چهارشنبه 28 آذر 97 ساعت 13:08
کمپانی لوازم ‌خانگی به سوی خودروهای خودران می‌رود

کمپانی بوش آلمان قصد دارد بر روی تکنولوژی خودروهای خودران و بکارگیری سیستم‌های دیجیتال سرمایه‌ گذاری کرده و نقش خود را در آینده صنعت خودروسازی و حمل و نقل پاک ایفا کند.

از آنجایی که این روزها تکنولوژی خودروهای خودران از استقبال بی نظیری از طرف شهروندان و کمپانی های فعال در صنعت خودروسازی برخوردار شده‌اند، اکنون به نظر می‌رسد کمپانی های بیشتری درصدد ورود به عرصه تکنولوژی تولید و توسعه خودروهای خودران هستند و در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند.

کمپانی بوش آلمان که یکی از بزرگترین کمپانی های فعال در خصوص فناوری، سیستم‌های دیجیتال و دستگاههای برقی و الکتریکی به شمار می‌رود، اکنون به نظر می‌رسد تصمیم گرفته است که بر روی توسعه فناوری خودروهای خودران تمرکز کرده و با توسعه خط تولید و فناوری های مربوط به آن، به گسترش روزافزون و استقبال مردم از وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست کمک بسزایی کند.

بوش که در حال حاضر با توسعه و ارائه سیستم‌های ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم‌ محرکه‌ برقی و رایانه‌های پردازش اطلاعات توانسته است جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند، پس به نظر می‌رسد که می‌خواهد در خصوص سخت افزار خودرو و صنعت خودروسازی هم ورود پیدا کند .

بوش همچنین از طرح مفهومی خودروی الکتریکی و خودران خود رونمایی کرده است که ظرفیت چهار سرنشین با فضای داخلی نسبتا بزرگی داشته و نمایشگرهای سیستم اطلاعاتی و سرگرمی آن هم شبیه به یک تبلت بوده و برای سرنشینان اوقات خوشی را به ارمغان خواهد آورد.

در این خودرو همچنین امکان اتصال به اینترنت وای فای هم وجود دارد که کاربران قادر خواهند بود تمامی فعالیت‌های موردنیاز خود را با استفاده از آن انجام دهند.

به طور کلی بوش با رونمایی از این محصول اعلام کرده است که سیستم‌های دیجیتالی بکار رفته در خودروی خودران و الکتریکی به قدر هوشمند است که می‌توان عنوان خودران بودن را با جرات و جسارت بسیار بیشتری نسبت به دیگر رقبای کنونی بکار برد.

کمپانی بوش (Bocsh) آلمان که در خصوص تولید لوازم خانگی و سیستم‌های خودکار فعالیت‌های موفقیت آمیز و گسترده‌ای را در جهان دارد، حالا اعلام آمادگی کرده است تا بتواند در کنار دیگر غول‌های فناوری جهان مانند گوگل و اوبر در صنعت خودروهای خودران هم فعال باشد.

البته خیلی از تحلیلگران عقیده دارند که بوش همواره بر روی پروژه های خودروهای خودران فعال بوده است، ولی اکنون اعلام کرده است که ایمنی خودروها اولین اولویت و رویکرد پیش روی بوش برای توسعه فناوری خودروهای خودران محسوب می‌شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar