تحویل تمامی خودروهای پیش فروش شده ایران خودرو تا زمستان ۹۸

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 18:50
تحویل تمامی خودروهای پیش فروش شده ایران خودرو تا زمستان 98

معاون بازاریابی و فروش گروه ایران خودرو از اجرای تمامی تعهدات معوق تا پایان امسال و حتی تا زمستان خبر داد.

زد فور کار: اهورا گلیاری با ذکر این که فروش فوری روزانه ایران خودرو با برنامه و محاسبه دقیق است گفت: فروش فوری به عنوان ابزاری برای کنترل وضعیت بازار نشان داد که می‌تواند مؤثر عمل کند، همانطور که افزایش لجام گسیخته قیمت در بازار اسفند ماه سال پیش، با اتخاذ و ابلاغ و اجرای این سیاست کنترل شد. اعداد و ارقام بازار هم موید این موضوع بود.

وی تاکید کرد: ۲۰ درصد از تولید روزانه ایران خودرو برای تعهدات جدید فروش فوری اختصاص دارد و مابقی برای تعهدات معوق است.

گلیاری تاکیدکرد: وقتی واسطه‌ها و افرادی که خودرو را با هدف سرمایه وارد بازار می‌کنند تا نهایت سود را ببرند، تنها عرضه کننده خودرو در بازار بوده و رقیبی برای آنان وجود نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت که قیمت بازار کنترل شود و یا کاهش یابد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اجرای طرح فروش فوری در اسفند ماه پیش را موفق ارزیابی کرد و گفت: ما موفق شدیم دراسفند ماه قیمت‌ها را کنترل کرده وکاهش دهیم. مقایسه قیمت بازار درخودروهایی که به تعداد کمتر عرضه شد نشان می‌دهد این سیاست درست بوده است.

گلیاری در ادامه گفت: دسته‌ای از متقاضیان افرادی هستند که در صف انتظار تحویل خودرو هستند، دسته‌ای از متقاضیان هم نیاز روز به خودرو دارند. اگر طرح فروش خودرو توسط خودروساز اجرا نشود، متقاضی برای رفع نیاز خود ناچار به مراجعه به واسطه گران است. با اجرای طرح فروش فوری، صدای دیگری به جز صدای واسطه گران در بازار شنیده می‌شود.

وی از کنترل کد ملی، عدم خرید در ۱۸ ماه اخیر و یا سن افراد که بالای ۱۸ ثبت نام کنندگان و یا حذف کدهای ملی خرید از سایپا را به عنوان ابزار در اختیار خودروساز برای جدا کردن مصرف کننده واقعی از سرمایه گذاران نام برد و گفت: استفاده از این ابزارها توانسته به میزان بسیار زیادی مداخله واسطه گران را کاهش دهد.

گلیاری تصریح کرد: زمانی جذابیت برای خرید کم می‌شود که فاصله قیمت کارخانه و بازار کم‌تر شود و در آن زمان فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های دیگری ایجاد می‌شود.

وی روند فعلی قیمت‌ها در بازار را کاهشی دانست و گفت: طبق تحلیل‌های بازار و اعداد و ارقام موجود، اندازه فعلی بازار مشخص و به اندازه نیاز واقعی مصرف کننده نیست. وقتی به خودرو به عنوان کالای سرمایه‌ای نگاه شود، وضعیت متفاوت خواهد بود.

گلیاری در خصوص تعهدات معوق گفت: شمار خیلی کمی از تعهدات محصول پژو ۲۰۰۸ از سال ۹۶ باقی مانده که در همین روزهای آتی اجرا خواهد شد، ایران خودرو تعهدات سال گذشته را هم به ماه‌های پایانی رسانده است.

وی ضمن رد امکان ثبت نام چند دستگاه خودرو توسط یک کد ملی گفت: به هیچ عنوان امکان ثبت نام تکراری جهت یک فرد در سامانه ثبت نام گروه ایران خودرو وجود ندارد و این موضوع به طور کامل کنترل می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو کارخانه خودروسازی را فرآیندی درحال حرکت توصیف کرد و گفت: برای این که بتوانیم تعهدات معوق را ایفا کنیم و به خواسته مشتریان برسیم باید چرخ کارخانه‌ها در حال چرخش باشد.

وی ایفای تعهدات معوق را دغدغه اصلی مدیریت ارشد گروه ایران خودرو اعلام کرد. گلیاری طرح ساماندهی بازار خودرو را عاملی برای بهبود شرایط بازار خودرو دانست و گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده و روند افزایشی تولیدی و البته اجرای با قوت طرح، قطعاً صنعت خودرو در وضعیت بهتری قرار خواهد گرفت.

ایران جیب

قیمت محصولات ایران خودرو 

فروش فوری ایران خودرو 

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

زمان صدور دعوتنامه های ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "تحویل تمامی خودروهای پیش فروش شده ایران خودرو تا زمستان ۹۸"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
نیما
مهمان

دروغ پشت دروغ مردم ساده ایران از ماست که برماست

حسن
مهمان

واقعا با شنیدن این خبر اشک تو چشام حلقه زده…زبونم بند اومده از ذوق…
خدالعنتتون کنه که هر غلطی بکنید هیچ کس نمیتونه بهتون چیزی بگه

علی
مهمان

به سختی با قرض پول جمع کردیم ماشین بگیریم زمستونم شد تحویل نمی دن. دردمون رو به کی بگیم.

بی نام
مهمان

نمی دونم واقعا چرا کسی حق مارو نمی گیره هیچ مسئولی نیست پیگیری کنه

بی نام
مهمان

***.یک بار اعلام کردید خوردوهای پیش فروس شده تا اواخر خرداد ۹۸ تحویل میدید.یک بار مهر ۹۸ و الان هم زمستان ۹۸ وقتی گفتید زمستان ۹۸ حتی اگر راست بگید اواخر اسفند ۹۸ تحویل میدید دروغگوهای بی شرم.

مهدی
مهمان

آخ جون! بالاخره من زمستان ۹۸ می تونم خودروی تحویل ۹۷ ام رو بگیرم! ممنونم از خودروساز عزیز و دوست داشتنی! بنز و بی ام و هم بیان من باز شما رو انتخاب می کنم!