چری چه طرحی برای عرضه آریزو ۶ در ایران دارد؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
چری چه طرحی برای عرضه آریزو 6 در ایران دارد؟

نمایشگاه پکن این روزها شامل خبرهای بزرگی است که البته برای مردم کشورمان بسیار مهم بوده و قابل توجه است چرا که خودروهای عرضه شده در این نمایشگاه به وسیلهٔ خودروسازان چینی همان خودروهایی هستند که احتمالاً به صورت عمده وارد کشور ما می‌شوند و یا به وسیلهٔ گروه‌های داخلی مونتاژ خواهند شد و از این رو دارای اهمیت هستند. یکی از برندهای چینی که سالیان طولانی است در ایران حضور دارد، شرکت چری است که جدیداً از آریزو ۶ رونمایی کرده است.

شرکت چری روز گذشته از آریزو ۶ رونمایی کرد که عکس العمل های زیادی را در پی داشت اما در حقیقت تغییرات آنچنانی نسبت به مدل قبلی خود نداشت اما به دلیل قیمت پایین نسبت به برندهای معتبر بین المللی و همچنین لوکس بودن آن نسبت به تولیدات داخلی، بازار کشور همانند مدل‌های پیشین آماده پذیرش این خودرو است که در ادامه صحبت‌های معاون امور بین‌الملل شرکت چری را در مورد برنامه چری برای ارائه آریزو ۶ در ایران را می‌خوانید.

معاون امور بین الملل شرکت چری در گزارشی گفت: ما برای اینکه بتوانیم قیمت این خودرو را مشخص کنیم باید بررسی‌هایی و مقایسه‌هایی را انجام دهیم که از جمله مقایسه‌های لازم، بررسی قیمت محصولات رقباست که قطعاً در قیمت گذاری ما هم تأثر گذار است. قطعاً این قول را به مشتریان ایرانی می‌دهیم که شیوه قیمت گذاری و مشخصات فنی این خودرو بهترین انتخاب برای آنها خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما در نظر داریم که قیمت گذاری این خودرو را به طوری انجام دهیم که قطعاً مشتریانمان را خوشحال کرده و رضایت آنها را به دست آوریم. ما در آریزو ۶ از آخرین تکنولوژی‌های شرکت چری استفاده کردیم و بسیاری از آپشن‌های روز دنیا در این خودرو وجود دارد.

معاون امور بین‌الملل شرکت چری در ادامه با اشاره به مشخصات فنی این خودرو گفت: این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند که استفاده از آخرین تکنولوژی جعبه دنده شرکت چری کیفیت بالایی را به آن می‌دهد. جعبه دنده‌های جدید چری نسل جدید جعبه دنده‌های CVT هستند که در این خودرو به کار گرفته شده است.

او در پایان گفت: امیدواریم این خودرو به عنوان یک انتخاب خوب برای مشتریان ایرانی باشد و از کیفیت این محصول رضایت داشته باشند.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar