آتش سوزی دو دستگاه خودروی رنو فلوئنس + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آتش سوزی دو دستگاه خودروی رنو فلوئنس + تصاویر

آتش سوزی دودستگاه خودروی رنو فلوئنس در پارکینگ ساختمان مسکونی در خیابان دماوند، خسارت مالی بر جای گذاشت.

در پی اطلاع رسانی شاهدین ومالکین ساختمان مسکونی مبنی بر آتش سوزی دو دستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت ۱۸:۱۷ روز جمعه زنگ ایستگاه‌های ۱۹ و ۶۰ را به صدا درآورد وآتش نشانان به محل حادثه در خیابان دماوند، ایستگاه داریوش، خیابان حیدری اعزام شدند.

یداله مددی رییس ایستگاه ۱۹ که در محل حادثه حضور داشت دراین خصوص گفت: در محل حادثه یک ساختمان مسکونی دو طبقه تک واحدی دیده می‌شد که در قسمت پارکینگ آن دو دستگاه خودرو سواری رنو و پژو به طور کامل دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بودند و آتش از خروجی‌های پارکینگ به بیرون زبانه می‌کشید.

وی افزود: با توجه به حضور پرسنل ۲ ایستگاه اعزامی و نجات ۱۱ ایستگاه ۶۰، به سرعت یک تیم با آبرسانی مناسب و سرعت عمل بالا موفق شدند با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی خود را به کانون آتش سوزی نزدیک کنند.

مددی یادآوری کرد: آتش نشانان با شعله زنی، آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و تیم دوم که مسئولیت جستجو را بر عهده داشتند هم با استفاده از تجهیزلت کامل انفرادی و دستگاه تنفسی به بررسی کامل طبقات و واحدهایی که دچار دودگرفتگی شده بودند، پرداختند و با اطمینان از نبود فرد محبوس شده عملیات را ادامه دادند.

وی ذکر کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی و تهویه ساختمان با استفاده از فن، بعد از ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان ساختمان، مأموریت خود را پایان دادند.

لازم به ذکر است؛ دلیل اصلی وقوع آتش سوزی به دست کارشناسان در دست بررسی است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar