تولید ۲۲ هزار دستگاه سمند سورن پلاس در ایران خودرو تبریز

بروزرسانی در: چهارشنبه 22 تیر 01 ساعت 10:35
تولید ۲۲ هزار دستگاه سمند سورن پلاس در ایران خودرو تبریز

اصغر خوش فهم اظهار کرد: همزمان با بهره گیری از توسعه خطوط و ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی، درصدد هستیم با تغییرات عمده در بخش فنی، مهندسی و عمرانی رکورد جدیدی در تولید خودرو ثبت کنیم که برگ زرین دیگری بر دستاوردهای این شرکت در حوزه صنعت خودرو خواهد بود.

تاکسی سورن پلاس از مردادماه به تولید انبوه خواهد رسید

وی تاکید کرد: امسال بیش از ۱۰ هزار تاکسی سورن پلاس پایه گازسوز در برنامه تولید این شرکت قرار دارد که از ماه آینده به تولید انبوه رسیده و وارد ناوگان تاکسیرانی کشور خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز با بیان این‌که با عرضه سورن پلاس دوگانه سوز و افزایش سطح ایمنی و تجهیزات در اختیار راننده و مسافران، رضایتمندی بیشتری حاصل خواهد شد، گفت: تولید این محصول مطابق با استانداردهای تعریف شده خودرو توام با ارتقای کیفی مدنظر شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز در رابطه با تولید ماهیانه خودرو اعلام کرد: میزان تولید ماهانه این شرکت در خردادماه سال جاری هفت هزار و ۲۰۰ دستگاه خودروی سورن پلاس بوده که موجب شکسته شدن رکورد تولید در سال جاری شده است.

خوش فهم تأکید کرد: مطابق فرمین رهبر معظم انقلاب، در سال مزین به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، افزایش تولید و ارتقای کیفی و کمی محصول مهمترین اولویت شرکت ایران خودرو تبریز در راستای تکریم مشتریان گروه صنعتی  ایران خودرو است.

سورن پلاس با گیربکس شش سرعته در مرحله تولید آزمایشی است

مدیرعامل ایران خودرو تبریز با تاکید بر تلاش این شرکت برای تبدیل آذربایجان شرقی به قطب سوم خودروسازی کشور از طریق انتقال تکنولورژی و دانش فنی ساخت خاطر نشان کرد: در سال جاری خودروی سورن پلاس با گیربکس ۶سرعته به صورت آزمایشی تولید و تجاری سازی خواهد شد.

خوش فهم خاطرنشان کرد: روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز افزایشی است و متوسط تولید روزانه خودرو در این سایت هم اکنون ۳۰۰ دستگاه بوده که با بهبود وضعیت تامین، ظرفیت تولید روزانه بیش از ۴۵۰ دستگاه فراهم است.

توسعه زیرساخت های فنی و عمرانی در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز همچنین به آخرین تحولات فنی و عمرانی شرکت ایران خودرو تبریز اشاره کرد و افزود: در سال جاری و باهدف توسعه زیرساخت های فنی و عمرانی اقدامات بسیار مطلوبی صورت گرفته است که از مهمترین آنها می توان به افزایش طول خط تولید، توسعه عمرانی پارکینگ ممقان، افزایش بازدهی کاری در راستای بهره وری تولید، توانمندسازی منابع انسانی و ایجاد زیرساخت های فنی لازم که درنهایت منجر به افزایش تولید خودرو در روز می شود، اشاره کرد.

خوش فهم تاکید کرد: در راستای توسعه شرکت ایران خودرو تبریز و باحمایت مسئولان محترم استانی به خصوص استاندار و نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی، احداث خطوط رنگ و بدنه از مهمترین پروژه های آینده این شرکت خواهد بود، بطوری که در آینده نزدیک بتوان با تکیه بر صنعت قطعه سازی و سایر صنایع استان در زمینه تولید سایر خودروهای به روز گروه صنعتی ایران خودرو اقدام کرد.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تولید ۲۲ هزار دستگاه سمند سورن پلاس در ایران خودرو تبریز"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر
مهمان
با سلام من طرح مادران ثبت نام کردم اسمم در اومد واسه اسفند ۱۴۰۱ واریزی پیش فروش بودم۱۰۴۶۰۰۰۰ و درتاریخ ۵تیر مرحله تکمیل وجه کردم تاریخ تحویلش ۳۱تیر ماه بود توی قراداد اولی توی قراداد بعدی تا تکمیل وجه انجام دادم نوشته شده ۴۵روز بعد از واریزی وجه خودرو تحویل میدیم چندین بار زنگ زدم نمایندگی ایرانخودرو هم تهران هم شهرستان پاسخ درست حسابی نمیدن میگن فقط تاخیر داره سورن پلاس درصورتی که ۴بار واسم طرح تبدیل پژو پارس اومده که اختیاری بود از تاریخ تحویلش که گذشته هیچ فاکتور هم نشده سورن پلاس کلاس ۲۲منه مصرف کننده اینقدر باید… بیشتر