رکورد تولید بهمن دیزل شکسته شد

سه شنبه 25 آذر 99 ساعت 14:04
رکورد تولید بهمن دیزل شکسته شد

بهمن دیزل توانست با تولید ۸۲۵ دستگاه کامیونت پنج، شش و هشت تن ایسوزو و شیلر و همچنین تولید انواع مینی باس سحر و شیلر از آمار کلی تعداد تولید در سال ۹۸ عبور کند.

بهمن دیزل توانست با تولید ۸۲۵ دستگاه کامیونت پنج، شش و هشت تن ایسوزو و شیلر و همچنین تولید انواع مینی باس سحر و شیلر از آمار کلی تعداد تولید در سال ۹۸ عبور کند و همچنین با عبور از میزان فروش سال پیش رکورد دیگری را در کمتر از نه ماه کسب کند.

این شرکت علاوه بر جهش تولید، جهش کیفیت و توسعه را در دستور کار قرار داده و در تلاش است تا با افزایش تولید کامیونت شیلر و همچنین تولید مینی باس جدید پگاسوس در سه ماهه باقیمانده سال  به اهداف بورسی خود در حوزه های تولید و فروش برسد.

بیش از ۶۰ درصد تولید محصولات تجاری کامیونت در بازار متعلق به بهمن دیزل بوده، روند صعودی تولید از اهداف اصلی این شرکت می باشد و بدین منظور در سال آینده برنامه تولید یک و نیم برابری نسبت به امسال دارد.

لازم به ذکر است چندی پیش محصولات کامیونت ایسوزو NMR85E ، مینی‌بوس ایسوزو سحر و شیلر، کامیونت ایسوزو NPR75T، کامیون ایسوزو NPR75M و کامیونت شیلر این شرکت در ارزیابی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در بین خودروهای تولیدی ساخت داخل، در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفتند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar