احتمال افزایش شکایات خودرویی به سازمان تعزیرات

چهارشنبه 12 تیر 98 ساعت 16:01
احتمال افزایش شکایات خودرویی به سازمان تعزیرات

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پیش بینی ما احتمال افزایش مراجعات مردم در رابطه با خودرو به سازمان تعزیرات است.

جمال انصاری در جواب به این پرسش که علیرغم محدودیت‌های قانونی سازمان تعزیرات، مردم انتقادهایی به این سازمان در رابطه با آشفته بازار خودرو دارند و می‌گویند بیشترین ورود این سازمان در رابطه با خودرو، نصیحت و توصیه‌هایی در رابطه با عدم خرید و فروش خودرو است، تعزیرات در این رابطه چه کرده است؟ گفت: تنها مرجعی که برای احقاق حقوق مردم در حوزه خودرو برخوردهایی انجام داده، تعزیرات حکومتی بوده است.

وی با اشاره به افزایش شمار پرونده‌های مرتبط با خودرو در شعب تعزیرات گفت: گواه برخوردهای ما در تعزیرات، شمار پرونده‌های تشکیل شده در این رابطه است به صورتی که شمار پرونده‌های خودرو از ۸۰۰ پرونده سال ۹۶ به ۹ تا ۱۰ هزار پرونده در سال ۹۷ رسیده است.

انصاری از عزم تعزیرات در رابطه با برخورد با تخلفات بازار خودرو خبرداد و گفت: افزایش شمار پرونده‌ها نشان می‌دهد عزم تعزیرات علیرغم محدودیت‌ها و موانع و اینکه بعضی مرجع‌ها پیگیر هستند تا صلاحیت سازمان را به رسمیت نشناسند، در حوزه خودرو برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات افزود: در سال ۹۸ عزم تعزیرات در رابطه با ساماندهی بازار خودرو بیشتر شده است وپیش بینی ما افزایش مراجعات مردم در حوزه خودرو به سازمان تعزیرات است.

انصاری در رابطه با اصلاح قوانین و مقررات سازمان تعزیرات گفت: در رابطه با پیشنهاد اصلاح مقررات جامعی که مجلس پیگیر آن است، هر استراتژی که تبیین کند چه در رابطه با صلاحیت یا عدم صلاحیت تعزیرات، آماده اجرای قانون هستیم.

مهر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar