اعلام مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

بروزرسانی در: یکشنبه 11 دی 01 ساعت 17:59
اعلام مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / دی 1401

بروزرسانی ۱۱ دی ۱۴۰۱: ۵۰۲ دستگاه لاماری فردا با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان روی تابلوی معاملات می‌رود.

فردا (دوشنبه) ۵۰۲ دستگاه لاماری ایما متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور در بورس کالا عرضه خواهد شد که شامل ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان می‌شود.

میزان پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

علاوه بر قیمت پایه، هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

مهلت ثبت سفارش لاماری امروز ساعت ۱۷ است و خودروهای خریداری شده ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده می شود.

شرایط خرید:

اعلام مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / دی 1401

مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

 

بروزرسانی ۴ دی ۱۴۰۱: دوشنبه هفته آینده ۱۲ دی ماه ۵۰۲ دستگاه لاماری ایما در رنگهای سفید و مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد و تاریخ تحویل ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است. 

اعلام مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / دی 1401

 

بروزرسانی ۲۶ آذر ۱۴۰۱: در حالی که بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت آرین پارس موتور قرار بود در تاریخ ۲۸ آذرماه، لاماری ایما عرضه شود، این شرکت طی اطلاعیه ای عنوان کرد که عرضه در تاریخ ۲۸ اُم تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

شرکت آرین پارس موتور اعلام کرده است که زمان جدید عرضه این خودرو در بورس کالا را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

 

بروزرسانی ۲۰ آذر ۱۴۰۱: سومین عرضه خودروی ( لاماری ایما ) در بورس کالای ایران از روز دوشنبه ۲۸ آذر تا پایان روز همان روز انجام میشود.

برای خرید خودرو از بورس کالا باید علاوه بر کد بورسی، کد معاملاتی بازار فیزیکی بورس کالا هم دریافت کنید.

نحوه ثبت سفارش برای خرید لاماری ایما نیز به صورت گام به گام به شرح زیر است:

واریز پیش پرداخت به حساب وکالتی خود
مراجعه به سامانه .ebgo.ir
انتخاب «خرید از بورس» ← انتخاب «ثبت سفارش خرید» ← فیلتر کردن «تالار خودرو» از تابلو معاملات ← انتخاب گزینه «ثبت سفارش اولیه» برای لاماری ایما
تعیین مشخصات و ثبت اولیه سفارش تا قبل از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۸ آذر است.

شرایط خرید خودرو لاماری ایما در بورس کالا

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو می باشد. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود، خریداران جهت تحویل خودرو می بایست یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند، خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب گاه sales.lamari.ir است.

هزینه‌های خرید لاماری ایما در بورس کالا

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۰۰هزار تومان به علاوه ۹ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

اعلام مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / آذر 1401

مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / آذر ۱۴۰۱

 

بروزرسانی ۳ آذر ۱۴۰۱: مجتمع صنعتی آرین پارس موتور در نظر دارد دور جدید عرضه خودرو لاماری ایما را در تاریخ ۹ آذرماه ۱۴۰۱ در بورس کالا آغاز نماید. 

زمان تحویل این خودروها ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱اعلام شده و قیمت پایه این محصول ۹۸۱ میلیون تومان است.

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

همه هزینه‌ها باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

اعلام مرحله جدید فروش لاماری ایما در بورس کالا / آذر 1401
 
 
بروزرسانی آبان ۱۴۰۱: شرکت آرین پارس موتور، تولیدکننده کراس‌اوور لاماری ایما، مرحله جدید عرضه این خودرو در آبان ۱۴۰۱ با قیمت قبلی را در بورس کالا اعلام کرد.

مدل ۱۴۰۱ کراس اوور لاماری ایما در درآخرین طرح فروش شرکت آرین پارس موتور به قیمت یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان به فروش رسید و بر این اساس، شرکت آرین موتور در نظر دارد تا در روز سه شنبه مورخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ دومین مرحله عرضه این خودرو را در بورس اجرا نماید.

لازم‌ به ذکر است در دور قبلی عرضه در بورس کالا که ابتدای آبان ماه برگزار گردید، تعداد ۲۰۰ دستگاه کراس اوور لاماری ایما در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه گردید که با استقبال خریداران محترم همراه بود.

در برنامه جدید عرضه این خودرو در بورس، همچنان هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ فوق و برای یک دستگاه خودرو میباشد و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به نام شخص خریدار انجام خواهد شد.

خریداران محترم ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری میباشند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز نمایند.

لازم به یاداوری است که تمامی هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی "شخصی خریدار" انجام و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

ایران جیب

لاماری ایما

رونمایی کراس اوور لاماری ایما برای بازار ایران

تولید ۳۰۰۰ دستگاه لاماری ایما در سال ۱۴۰۱

قیمت جدید کراس اوور لاماری ایما / فروردین ۱۴۰۲

آرین پارس موتور: قیمت اعلام شده لاماری ایما در سایت ها غیرواقعی است

مقایسه کراس اوورهای دیگنیتی پرایم و لاماری ایما

شرایط فروش لاماری ایما / اسفند ۱۴۰۲

لاماری ایما با نقطه ضعف بزرگ؛ فقدان تیپ ترونیک!

۱۱ مورد کسری آپشن در لاماری ایما میلیاردی !

لاماری ایما یک نمونه از هیجانی بودن بازار خودروی ایران

ضعف شبکه خدمات پس از فروش دلیل کمبود امکانات لاماری!

تجربه ناکافی دلیل دیگری بر کمبود امکانات لاماری ایما!

مقایسه آمار فروش لاماری ایما در ایران و چین

سرانجام لاماری ایما وارد بازار شد

عرضه ۵ هزار لاماری ایما تا پایان سال به بازار

بررسی افزایش قیمت لاماری ایما در ایران / اسفند ۱۴۰۱

اعلام آمار متقاضیان خرید لاماری ایما

اعلام جزییات عرضه لاماری ایما در بورس کالا

اعلام شرایط خرید لاماری ایما و کارا در بورس کالا

سود ۲۰۰ میلیون تومانی خرید لاماری ایما

قیمت معامله لاماری ایما در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

قیمت لاماری ایما

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar