اطلاعیه ایران خودرو به مشتریان هایما

بروزرسانی در: چهارشنبه 9 مهر 99 ساعت 15:19
اطلاعیه ایران خودرو به مشتریان هایما

موضوع تحویل خودروهای هایما از گروه ایران خودرو پیگیری شده و مسئولان این شرکت به صدور اطلاعیه ای بسنده کردند.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است:

"احتراما موارد زیر به منظور اطلاع رسانی به مشتریان محصول هایما اعلام می‌شود:

۱- هم اکنون خط تولید هایما در گروه ایران خودرو خراسان فعال است.

۲- از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۴۹۱ دستگاه هایما تحویل مشتریان شده است. هم اکنون اجرای تعهدات نزدیک به هشت هزار دستگاه خودرو هایما در دو مدل اس.۵ و اس.۷ در دستور کار قرار دارد.

۳- مشکلات و موانع ایجاد شده در تامین قطعات این محصول به خاطر تحریم ‌های بین المللی، موجب تولید با تاخیر شده است. در حال حاضر تاخیر در تعهدات این محصول از مرداد سال ۹۸ تا خرداد ۹۹ است که هم اکنون صدور دعوتنامه برای موعد تحویل مرداد ماه سال ۹۸ در حال انجام است.

۴- درصورت تامین و تدارک قطعات، امسال ۲۰ هزار دستگاه هایما اس.۷ و اس.۵ در شرکت ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد

۵- از طرف دیگر، با توجه به نیاز مشتریان به خودرو، طرح تبدیل این خودرو با محصولات دیگر ایران خودرو در دستور کار قرار دارد تا در صورتی تمایل مشتریان، آنهایی که مایل به تبدیل بودند نسبت به آن اقدام کنند. این طرح نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. بدیهی است، در صورت اقدام نکردن مشتریان برای تبدیل، خودروی ثبت نامی هرچند با تاخیر، قابل تحویل خواهد بود.

۶- قیمت محصولات براساس قیمت زمان تحویل محاسبه می‌شود و در صورت تبدیل نیز قیمت محصولات جایگزین براساس قیمت موعد تحویل محاسبه خواهد شد."

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "اطلاعیه ایران خودرو به مشتریان هایما"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
مهمان
مهمان

لطفا در مورد ۲۰۷های اتوماتیک پانوراما هم گزارشی تهیه کنید. با تشکر

هایما۵اردیبهشت
مهمان

خیلی بی شرف هستین قیمت زمان تحویل دیگه اوج پررویی شما هست.دزدای بی شرف ماشینو که سر وقت ندادین هیچ الان هم قیمت زمان تحویل!!!!.ماشینا آماده هست بگید هی میرید و میاین از شورای رقاببت قیمت جدیدو بگیرید مردم بیچاره رو بچاپین کجا هستین آقایان قوه قضاییه؟؟؟؟؟