اقدامات ایران خودرو برای مقابله با کرونا

دوشنبه 5 اسفند 98 ساعت 15:48
اقدامات ایران خودرو برای مقابله با کرونا

شرکت صنعتی ایران خودرو با ایجاد رویه‌ای یکپارچه و سازماندهی شده و با استفاده از ابزارهای گوناگون اطلاع‌رسانی در تلاش برای پیشگیری از ورود کرونا ویروس به این مجموعه صنعتی است.

برمبنای این گزارش، از دو هفته اخیر اقدامات گوناگونی از طریق ابزارهای اطلاع رسانی موجود در شرکت صنعتی ایران خودرو در قالب، اطلاعیه، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، ویدئو نسبت به آگاه‌سازی کارکنان در خصوص نحوه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و راه‌های مقابله با آن انجام گرفته است.

محتوای این پویش که توسط کمیته و ستاد بحران منابع انسانی به تصویب رسیده، اطلاع رسانی و آگاه سازی در سطح شرکت صنعتی ایران خودرو است. جامعه هدف این پویش، خانواده بزرگ ایران خودرو مشتمل بر کارکنان و اعضای خانواده آنان است.

تهیه ماسک‌های فیلتردار و توزیع میان پرسنل ایران خودرو، انجام بازدیدهای روزانه و ساعتی از تمامی اماکن مرتبط با بهداشت و سلامت کارکنان، حذف غذاهای کبابی و ماست و قرار دادن مرکبات در سبد غذایی کارکنان و ممانعت از حضور کارکنان دارای بیماری خاص هم از دیگر اقدامات پیشگیرانه انجام گرفته است.

همچنین تیم‌های مجهز به ابزار ویژه کنترل دمای بدن، سلامت کارکنان را به طور مستمر مورد پایش قرار می‌دهند.

برمبنای این گزارش، پیامک‌های آموزشی ارسال شده به تلفن همراه هم بخشی از اقدامات انجام گرفته در راستای آگاه سازی کارکنان است که ارسال این پیام‌ها همچنان ادامه دارد.

طبق تصمیمات ستاد مدیریت بحران ایران خودرو، علاوه بر قرار دادن استندهای آموزشی در مبادی ورودی و خروجی شرکت، متون چاپی آموزشی و اطلاعیه‌های مصور میان کارکنان توزیع شده و موارد آموزشی در تابلوهای اطلاع رسانی هم نصب شده است. در همین راستا، جلسات آموزشی گوناگونی هم با نمایندگان کارکنان، مدیران و روسای HSE در سطح شرکت صنعتی ایران خودرو به منظور انتقال موارد آموزشی به کارکنان مجموعه برگزار شده است.

این گزارش تاکید می‌کند، اقدامات ایران خودرو طبق پروتکل‌های اجرایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درحال اجرا و پیگیری است و تا کنترل کامل بیماری کرونا در سطح کشور ادامه خواهد داشت.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar