ایران خودرو در مسیر تحول

پنج شنبه 5 آبان 01 ساعت 13:16
ایران خودرو در مسیر تحول

مهدی خطیبی در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ایران‌خودرو، با بیان این‌که در مدت حضورم در ایران‌خودرو به عنوان خادم مردم و نظام جمهوری اسلامی و براساس اعتقادات قلبی و ذهنی ام، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان را تکریم کرده ام، گفت: تمام تلاش و همت خود را برای ارایه خدمات مطلوب تر به این عزیزان به کار خواهم بست، شهدا چشم و چراغ مسیر توسعه و بالندگی صنعت خودرو هستند.
وی با اشاره به تصویب ساختار جدید در سازمان برای رسیدگی امور مربوط به فرزندان شاهد ،جانباز و ایثارگر، گفت: از توان و ظرفیت مدیریتی این افراد نیز در سطوح مختلف سازمانی استفاده خواهیم کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به فضاسازی‌های اخیر برخی رسانه‌های معلوم الحال برای تخریب صنعت خودرو گفت: این مجموعه فصل جدیدی از پیشرفت و تحول را آغاز کرده و تاکنون نیز توانسته‌ایم بدون توجه به شارلاتانیسم رسانه‌ای و تبلیغات منفی اخیر، با حمایت و همکاری تمامی کارکنان مجموعه مسیر توسعه و تولید را به خوبی بپیماییم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.
وی با بیان این‌که هر گاه هجمه و حملات به ایران‌خودرو بیش‌تر شد مطمئن باشید عملکرد یکایک شما مثبت بوده است، تصریح کرد: باج‌گیری برخی رسانه‌نماها از ایران خودرو و صنایع دیگر با حضور نیروهای متعهد، متخصص و ایثارگر بی‌حاصل ماند و با اتحاد به کار خود ادامه خواهیم داد و از اهداف خود کوتاه نخواهیم آمد.
خطیبی با تاکید بر این‌که الطاف الهی شامل حال گروه صنعتی ایران خودرو شده و در حوزه های مختلف کمی و کیفی در سایه تلاش همه مدیران و کارکنان دستاوردهای مطلوبی کسب کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر شاهد تولید کامل محصول، کاهش تعهدات معوق، افزایش تحویل به مشتریان و توسعه محصولات جدید ری‌را و محصول پروژه TF21 هستیم.
گفتنی است، در این مراسم که در موزه ایران خودرو برگزار شد، مشاور امور ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان وزیر صمت و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو نیز حضور داشتند.

ایکوپرس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar