تاخیر در تحویل هایما S7 و S5

جمعه 7 مهر 02 ساعت 09:53
تاخیر در تحویل هایما S7 و S5

مخاطبان با ثبت پویشی با عنوان «علت تاخیر در تحویل هایما S7 و S5 به متقاضیان چیست» عنوان کرده‌اند: جمعی از حواله‌داران خودروی هایما S7 پلاس و S5 با گذشت حدود ۱۰۰ روز از تکمیل وجه خرید خودرو (حداقل ۹۵۰) میلیون تومان و با گذشت حدود ۲ ماه از موعد تحویل خودرو، هنوز خودروهایشان را تحویل نگرفته‌اند. 

این ثبت‌کنندگان پویش عنوان کرده‌اند که خودروساز هیچ گونه توضیحی به مشتریان درباره علت تأخیر در تحویل خودرو نداده است و لذا متقاضیان خرید این خودرو ها بلاتکلیف مانده‌اند.

 

در این پویش مخاطبان خواسته‌اند تا خودروساز درباره دلایل تأخیر در تحویل این خودروها توضیحاتی را به مشتریان ارائه دهد ضمن اینکه از خودروساز خواسته‌اند تا زمان تحویل به مشتریان را مشخص کند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز بسیاری از مشتریان از تأخیر در تحویل خودروهای شرکت ایران خودرو گلایه‌مند بودند، به عنوان مثال تعدادی از مشتریان این خودروساز با ثبت پویشی در سامانه فارس عنوان کرده‌اند با وجود اینکه شرکت ایران خودرو، همه وجه خرید سورن پلاس را از مشتریان با موعد تحویل تیرماه دریافت کرده است، اما خودرو را سر موعد تحویل نداده است. 

همچنین خریداران پژو پارس از شرکت مذکور عنوان کرده‌اند مشتریان پژو پارس با موعد تحویل تابستان هنوز خودروهای خود را تحویل نگرفته‌اند، البته چند روز پیش مدیر بازاریابی این شرکت اعلام کرد که برخی از این مشتریان در شهریور و تعدادی نیز در مهرماه خودروی خود را تحویل می‌گیرند. 

پیگیری فارس از منابع آگاه حاکی است ایران‌خودرو به دنبال اخذ مجوز افزایش قیمت است و به همین دلیل عرضه خودروهای ثبت‌نامی را به تأخیر انداخته است تا پس از اخذ مجوز افزایش قیمت، عرضه‌ها را انجام دهد.

فارس

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "تاخیر در تحویل هایما S7 و S5"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

ماکه کل مبلغ روپرداخت کردیم وقرارداد ما شامل تغییر قیمت نمیشه چرا نگه داشتن نمیدن

دکتر رضا ابراهیمی
مهمان

من تارا اتوماتیک رو خرداد تکمیل وجه کردم هنوز ماشین مو بعد ۴ ماه ندادند بعد برا دوماه اعتراض کردند؟