خودرو تارا با موتور TU5 پلاس وارد بازار می شود

بروزرسانی در: سه شنبه 15 تیر 00 ساعت 12:11
خودرو تارا با موتور TU5 پلاس وارد بازار می شود

مهدی رجبعلی، بیان کرد: در نسل های بعدی تارا، بهبودهای بیشتری در حوزه قوای محرکه حاصل می شود. بهره مندی از جعبه دنده خودکار و موتورهای جدید با قابلیت های بیشتر و مصرف سوخت کمتر، بخشی از این بهبودها است که به ترتیب در حال انجام بوده و به زودی به مراحل اخذ استاندارد و تولید انبوه می رسد.

او، با اشاره به بهبودهای حاصل شده در قوای محرکه تارا، اظهار کرد: اولویت مشتریان برای خرید خودرو، از جمله مصرف سوخت مناسب و قابلیت بالای رانندگی، به خوبی در خودروی تارا اعمال شده است؛ پیش بینی می شود که این محصول به محض عرضه مورد استقبال بازار قرار گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت ایپکو، به زودی محصول اولیه تارا با جعبه دنده دستی، موتور TU5 پلاس و حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی و برخورداری از استاندارد آلایندگی یورو پنج که آخرین استاندارد حال حاضر کشور است، به بازار عرضه می شود. این محصول با اعمال تغییراتی جزیی، قابلیت ارتقا به استاندارد یورو شش را نیز دارد.

او در ادامه، مهم ترین مزیت خودروی تارا و وجه تمایز آن با سایر محصولاتی که ایران خودرو در چند سال اخیر روانه بازار کرده است را برخورداری از پلتفرم جدید دانست و گفت: تارا اولین محصول از پلتفرم جدید ایران خودرو است، اما در آینده محصولات بیشتری از این پلتفرم تولید و عرضه خواهد شد.

رجبعلی اضافه کرد: یکی از دلایل عمده تغییر پلتفرم علاوه بر محدودیت های استانداردی، ایجاد امکانات جدید برای مشتری اعم از رفاهی، کاهش هزینه ای، مصرف سوخت و به خصوص ایمنی است.

او با بیان این‌که علاوه بر ارتقای ایمنی راننده و سرنشینان با توجه به بدنه مستحکم خودروی تارا، ایمنی عابر پیاده نیز تامین شده است، خاطرنشان کرد: این محصول با برخورداری از تاییدیه رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده که برای اولین بار در کشور دریافت شده، می تواند تا حد بسیار زیادی از صدمات جدی ناشی از تصادف خودرو با عابر پیاده جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت ایپکو در ادامه یادآور شد: بازار خودروی کشور، خودروهای جدید با امکانات بیشتر را به سرعت پذیرفته و از آن استقبال می کند. تارا نیز با توجه به مشخصات ظاهری و استایل به روزی که دارد، برای بسیاری از مصرف کنندگان جذاب بوده و جایگاه بسیار خوبی را در میان مشتریان کسب خواهد کرد.

ایران جیب

تارا

معایب تارا

مزایا تارا اتومات

قیمت خودروی K132 چقدر خواهد بود؟

نگاهی به خودروی جدید شرکت ایران خودرو / K132 را بیشتر بشناسید

تولید آزمایشی K132 در شهریور ماه

خودروی K132 باعث غرور ملی است

پیش بینی قیمت خودرو K132

خودرو K132 ثمره همکاری شرکت‌های دانش بنیان و قطعه سازان برتر داخلی است

شرایط فروش تارا اتوماتیک ایران خودرو/ مهر ۱۴۰۲

پیش بینی قیمت محصول جدید ایران خودرو

ثبت نام ۶۰ هزار نفر برای خرید K132

محصول جدید ایران خودرو را بیشتر بشناسید

محصول جدید ایران‌ خودرو مطابق سلیقه مصرف‌کنندگان طراحی شده است

جزئیات بیشتر درباره خودروی K132

نام محصول جدید ایران ‌خودرو اعلام شد

خودرو جدید تارا رونمایی شد

محصول جدید ایران خودرو «تارا» را بیشتر بشناسید

داخلی سازی و طراحی شبکه برق و الکترونیک تارا

ویژگی‌های خودروی تارا دو مدل دستی و اتوماتیک

محصول جدید ایران ‌خودرو تارا را بیشتر بشناسید

تارا به راحتی قابلیت صادرات را خواهد داشت

موتور تارا در مدار تولید

قیمت تارا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar