احتمال توقف تولید پژو ۴۰۵ و سمند در سال آینده

چهارشنبه 11 اسفند 00 ساعت 15:07
احتمال توقف تولید پژو 405 و سمند در سال آینده
توسعه محصول و عرضه محصولات جدید و به‌روز نیز از محورهای مهم مورد تاکید رییس جمهوری محترم بود که بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو توقف تولید دو محصول پژو ۴۰۵ و سمند تا پایان سال آینده را اعلام کرد.

سید ابراهیم رییسی رئییس جمهوری اسلامی ایران، در بازدید از پیش اعلام نشده از پارکینگ های خودروهای ناقص و خطوط تولید ایران خودرو، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران این خودروساز، بر تسریع در تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه تاکید کردند.

بر همین اساس، گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه روند کاهشی و تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه و کاهش تعداد آن به ۴۰ هزار دستگاه تا پایان سال، متعهد به کاهش این خودروها به آمار حداکثر دو هفته تعداد تولید خود شد.

ضرورت ارتقای کیفیت قطعات خودرو و محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نیز از دیگر محورهای مورد تاکید رییس جمهوری محترم بود که گروه صنعتی ایران خودرو خود را متعهد به اجرای برنامه های بهبود این حوزه دانسته و بر ارتقای کیفیت قطعات و افزایش رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش تاکید می‌کند.

توسعه محصول و عرضه محصولات جدید و به‌روز نیز از محورهای مهم مورد تاکید رییس جمهوری محترم بود که بر این اساس گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام توقف تولید دو محصول پژو ۴۰۵ و سمند تا پایان سال آینده، افزایش عرضه محصولات جدید از جمله تارا و همچنین تسریع در اتمام فعالیت‌های توسعه و عرضه محصول در حال طراحی K125 تا پایان سال آینده را در برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "احتمال توقف تولید پژو ۴۰۵ و سمند در سال آینده"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
جهان
مهمان

پژو ۴۰۵ glx خودروی تکرار نشدنی است اگر ایران خودرو کیفیت قطعات این خودرو را پائین نمی آورد از خیلی از خودروهای جدید سر تر و در رن ج بالاتری قرار می‌گرفت به هر حال کسانی که ۴۰۵ دارند می‌توانند با مقداری هزینه خودروی خود را فرانسوی کنند چون واقعا پژو glx امتحان خود را پس داده خودروی برای تمام جاده ها و برای تمام فصول است ،