دنا پلاس اتوماتیک فول آپشن در راه بازار

پنج شنبه 16 آذر 02 ساعت 11:50
دنا پلاس اتوماتیک فول آپشن در راه بازار
دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال ایران خودرو، تا پایان پاییز امسال با امکانات و استانداردهای جدید تولید انبوه و روانه بازار می شود.

این محصول اتوماتیک، دارای موتور EF7_TC با حجم موتور ۱۶۴۵ سی سی و قدرت ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر بوده و دارای ۱۶ سوپاپ است.

از مشخصات ایمنی این محصول می توان به سیستم ترمز ضد قفل ABS وEBD، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، سیستم کمکی ترمز (HBA)، سیستم کمک حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)  و سیستم کنترل کشش (TCS) اشاره کرد.

دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال هم چنین دارای چهار کیسه هوای ایمنی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب و سیستم پایش فشار و دمای لاستیک ها و اخطار کاهش باد و افزایش دمای لاستیک ها (TPMS) است که از الزامات استانداردهای ۸۵ گانه به شمار می رود.

امکاناتی از جمله ایموبیلایزر، فرمان قابل تنظیم زاویه ای در دو جهت، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سامانه قطع سوخت خودکار، برف پاک کن ژله ای و آیینه الکتروکرومیک از سایر امکانات این محصول به شمار می رود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال دارای استاندارد محافظت از عابر پیاده است، این استاندارد با ایجاد تغییراتی در قسمت سپر جلو خودرو و نیز تمهیداتی با طراحی قطعات الحاقی جدید در پشت سپر جلو، موجب می شود که در هنگام تصادفات، صدمات به عابر پیاده کاهش یابد.

برخورداری از رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی و امکانات رفاهی نظیر کروز کنترل، سان روف برقی، سیستم روشن و خاموش و ورود بدون کلید (KEYLESS)، سیستم هوشمند نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر دمای محیط و کانال تهویه برای سرنشینان عقب، مالتی مدیا و میرورلینک در این محصول قابل مشاهده است.

گفتنی است، نسخه جدید  دنا پلاس اتوماتیک از سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)  برخوردار است که با پیشنهاد تعویض دنده مطلوب به راننده در وضعیت تیپ ترونیک، سبب کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و کاهش استهلاک موتور می شود.

چراغ مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل، چراغ جلو و عقب جدید (چراغ جلو دارای لامپ LED و طرح نئون، مجهز به چراغ روز)، چراغ روشنایی فضای پایین پا در هنگام سوار و پیاده شدن، چراغ نقشه خوانی، سیستم روشنایی ترک خودرو (Follow Me Home) در کنار تزییناتی نظیر تریم مشکی، قطعات تزیینی طرح چوب، دستگیره های درها به رنگ کروم، نوار کرومی دور شیشه درها، تودوزی مخمل، کف پوش موکتی با نوار قرمز رنگ و آرم توربو، دسته دنده طرح جدید با گردگیر و دوخت قرمز و روکش پارچه ای صندلی از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول جدید است.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar