جزئیات عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا / دی ۱۴۰۱

بروزرسانی در: یکشنبه 18 دی 01 ساعت 12:25
جزئیات عرضه پژو 207 در بورس کالا / دی 1401

بروزرسانی ۱۲ دی ۱۴۰۱: در تاریخ ۱۸ دی ماه ۳ محصول پژو ۲۰۷ اتوماتیک، دستی و تارا دستی به تعداد ۸۰۰۰ دستگاه در بورس کالا عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید : لیست خودروهای عرضه شده در بورس کالا

شرایط فروش ۲۰۷ اتوماتیک:

پژو ۲۰۷i اتوماتیک
تاریخ عرضه : ۱۸ دی ۱۴۰۱
تاریخ تحویل : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
تعداد عرضه : ۲۰۰۰ عدد 
رنگ : سفید 
قیمت پایه : ۲۸۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون 
پیش پرداخت : ۱۰۰ درصد
مالیات : ۱۲درصد روی قیمت نهایی بورس کالا
هزینه های جانبی : ۴/۳۷۱/۰۰۰
محل تحویل خودرو : انبار کارخانه 

 
 

شرایط فروش ۲۰۷ دستی:

پژو ۲۰۷ دنده ای 
◾️تاریخ عرضه : ۱۸ دی ۱۴۰۱
◾️تاریخ تحویل : ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
◾️تعداد عرضه : ۴۰۰۰ عدد 
◾️رنگ : سفید 
◾️قیمت پایه : ۱۸۵/۵۰۰/۰۰۰ میلیون 
◾️پیش پرداخت : ۱۰۰ درصد
◾️مالیات : ۱۳درصد روی قیمت نهایی خودرو 
◾️هزینه های جانبی : ۴/۳۷۱/۰۰۰
◾️محل تحویل خودرو : انبار کارخانه 

بر اساس قوانین جدید خرید خودرو از بورس کالا، افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ از خودروسازان داخلی( چه خصوصی و چه دولتی) محصولی را خریداری کرده اند، نمی توانند در این طرح های فروش شرکت کنند.

 

بروزرسانی ۱۱ دی ۱۴۰۱: تالار خودرو بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۱۱ دی میزبان عرضه ۴۰۰۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی بود.

جزئیات معامله:

تاریخ عرضه : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
تاریخ تحویل : ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تعداد عرضه : ۴۰۰۰
تعداد تقاضا : ۸۱۱۶
قیمت پایه : ۱,۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال
درصد پیش پرداخت : ۱۰۰
درصد رقابت : ۱۱۵.۹
قیمت کشف شده : ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال

جزئیات عرضه پژو 207 در بورس کالا / دی 1401

 

بروزرسانی ۸ دی ۱۴۰۱: گروه صنعتی ایران خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی را در بورس کالا عرضه کند.

بورس کالا شب گذشته در نامه ای شرایط خرید این خودرو را که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.

در جدیدترین اطلاعیه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص شرایط خرید این خودروها آمده است:

مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۰ دی است.

میزان پیش دریافت خرید پژو ۲۰۷ صد درصد درنظر گرفته شده است.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا و همچنین از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودروی سواری شده اند امکان ثبت سفارش ندارند.

هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

با استفاده از این جدول میتوانید تصمیم بگیرید که بهتره با چه قیمتی ثبت سفارش کنید:

قیمت پژو 207 در بورس کالا

 

بروزرسانی ۵ دی ۱۴۰۱: گروه صنعتی ایران خودرو قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی در مجموع ۴۵۰۰ دستگاه خودرو را در بورس کالا عرضه کند؛ از این تعداد ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی و ۵۰۰ دستگاه هایما S8 است که این محصول برای نخستین بار روی تابلو معاملات می رود.

قیمت پایه پژو ۲۰۷ از سوی این خودروساز ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت پایه هایما S8 معادل ۹۳۴ میلیون تومان اعلام شده است.

این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده تحویل خریداران خواهد شد.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید پژو ۲۰۷ صد درصد و هایما S8 پنجاه درصد اعلام شده است.

در مشخصات عرضه این دو خودرو آمده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو بوده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند. همچنین اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام کنند.

هزینه های جانبی در خودرو پژو ۲۰۷ شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

این هزینه در هایما S8 نیز شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۲ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

مکان تحویل پژو ۲۰۷ انبار کارخانه تهران و هایما S8 انبار کارخانه خراسان رضوی است.

 

بروزرسانی ۴ دی ۱۴۰۱ : تالار خودرو بورس کالای ایران در امروز یکشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۱، میزبان عرضه دو هزار دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ دستی بود.

رقابت نسبت به قیمت پایه: ۱۲۱ درصد

میانگین قیمت معامله (پایه): ۴۱۰.۵ میلیون

قیمت تمام شده (نهایی): ۴۶۹.۳ میلیون

 

بروزرسانی ۱ دی ۱۴۰۱ : یکشنبه ۴ دی بورس کالا میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ دستی سفید خواهد بود. درصد پیش پرداخت سفارش خرید در این عرضه ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل ۲۰ اسفند ماه می باشد.

هر کد ملی (خریداران حقیقی) فقط میتواند بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه ثبت سفارش کرده و صرفا برای یک دستگاه خودرو آماده شده و خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام داشته باشند و افرادی که در عرضه های قبلی موفق به خرید شده اند نیز امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

برای ادامه یافتن مراحل خرید باید همزمان خریداران با تسویه در بورس کالا (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) و رفتن به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی نموده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می گردد اضافه بر انتخاب یک نمایندگی مجاز، بیمه گر مد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های جانبی اقدام نمایند.

هزینه های جانبی از جمله بیمه و شماره گذاری خودرو و هزینه ثابت در کل به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان همراه با ۱۳ درصد مالیات و عوارض قانونی که طبق هزینه معامله، محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت گردد.

لازم به ذکر است در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 

بروزرسانی ۲۶ آذر ۱۴۰۱ : با عرضه امروز پژو ۲۰۷ اتوماتیک در ۲۶ آذر، جمعا ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد.

به طور کلی در تالار امروز خودرو در چهار نوبت عرضه، ۲۰۰۰ دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک به فروش رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس
عرضه: ۳۰۰
تقاضا: ۲۱۹۲
قیمت پایه: ۳,۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت کشف شده: ۴,۸۹۱,۸۳۳,۳۳۳
رقابت (درصد): ۳۰.۶۲

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید
عرضه: ۵۰۰
تقاضا: ۱۷۱۴
قیمت پایه: ۳,۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
قیمت کشف شده: ۴,۸۰۵,۱۴۰,۰۰۰
رقابت (درصد): ۲۸.۳۱

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی آبنوس
عرضه: ۵۰۰
تقاضا: ۱۰۳۹
قیمت پایه: ۴,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت کشف شده: ۵,۱۰۴,۴۷۰,۰۰۰
رقابت (درصد): ۲۶.۳۵

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای سفید
عرضه: ۷۰۰
تقاضا: ۱۴۵۱
قیمت پایه: ۴,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
قیمت کشف شده: ۵,۱۰۵,۰۹۲,۸۵۷
رقابت (درصد): ۲۶.۳۶

 

بروزرسانی آبان ۱۴۰۱ : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ در تاریخ چند ساله بازار سرمایه و صنعت خودروی کشور ما بعد از سال ها قیمت گذاری دستوری و نیمه دستوری برای خودروهای پرتیراژ و داخلی، امروز ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ در یک فرآیند شفاف معامله شدند تا دولت نشان دهد عزمی جدی برای احقاق حقوق تولیدکننده، مصرف کننده و سهامدار دارد!

امروز به عنوان یک روز مهم در ذهن دلالان خودرو خواهد ماند زیرا معامله پژوه ۲۰۷ در بورس کالا، یک نقطه آغاز برای پایان دوران سودهای عجیب در معاملات خودرو خواهد بود. امروز ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان و ۴۰۰ تومان پس از ۶۰ دقیقه رقابت معامله شدند.

امروز بعد از معامله ۳۰۸۰ عدد خودروی کم تیراژ در طول هفته های گذشته در بورس کالا، ۱۰۰۰ عدد پژو ۲۰۷ به عنوان اولین خودروی پرتیراژ بورس کالا در روندی شفاف و بنابر عدالت مورد معامله قرار گرفتند.

تیر ماه ۱۴۰۱ طرح عرضه خودرو در بورس کالای ایران در شورای عالی بورس تصویب شد و مطابق وعده وزیر امور اقتصادی و دارایی، عرضه های خودرو کم تیراژ در بورس کالا نیز آغاز گشت.

بررسی آمار معاملات بورس کالای ایران نشاندهنده آن است که عرضه خودرو در بورس کالا که با خودروی کارا دو کابین و تک کابین شروع شد، تا قبل از معاملات امروز در مجموع به حجم معامله ۳ هزار و ۸۰ دستگاه خودرو در بورس کالا رسید.

در طی این مدت تعداد ۷۴۲ دستگاه فیدلیتی شرکت بهمن موتور، ۷۳۱ دستگاه هایما S7 شرکت ایران خودرو، ۵۹۴ دستگاه دیگنیتی بهمن موتور، ۳۱۶ دستگاه کارا دو کابین بهمن موتور، ۱۴۰ دستگاه کاراتک کابین، ۲۰۰ دستگاه لاماری ایما از طرف آرین پارس موتور، ۱۲۱ دستگاه کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل، ۶۹ دستگاه کی ام سی T8 کرمان موتور، ۶۸ دستگاه جک S5 کرمان موتور، ۶۴ دستگاه شاهین سایپا و ۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW معامله شده اند.

 

نوبت به پرتیراژها رسید

حالا بعد از موفقیت معاملات خودروهای کم تیراژ و غیر عمومی تر برای مردم، از امروز عرضه پژو ۲۰۷ ایران خودرو به عنوان اولین عرضه خودروی پرتیراژ در بورس کالای ایران شروع شد تا حذف قیمت گذاری دستوری خودروهای عمومی بعد از چندین سال به شکل رسمی و طبق عرضه و تقاضا عملیاتی گردد.

امروز هزار دستگاه پژو ۲۰۷ با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان و ۴۰۰ تومان پسبعد از ۶۰ دقیقه رقابت معامله شد تا مشخص شود عرضه خودروها در بورس کالا به سود تولیدکننده و مصرف کننده و به زیان دلالان است.

 

خرید خودرو ۱۰۰میلیون تومان زیر قیمت بازار

با نگاهی به آگهی های خودرو در شبکه های اجتماعی خرید و فروش متوجه میشویم که پژو ۲۰۷ معمولی امروز با قیمتی حدود ۴۳۰ تا ۴۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

ولی مصرف کنندگانی که امروز در بورس کالا اقدام به رقابت و خرید ۲۰۷ نمودند با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون تومان موفق به خرید شدند تا مشخص شود وقتی به سازوکار بازار اعتماد می کنیم، قطعا یک سمت برنده این سیاست، مصرف کنندگان واقعی هستند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar