فک رهن محصولات ایران خودرو زودتر از موعد

پنج شنبه 20 آبان 00 ساعت 15:22
فك رهن محصولات ايران خودرو زودتر از موعد

به روزرسانی ۲۰ آبان ۱۴۰۰ : بابک رحمانی با اعلام این خبر گفت: به منظور تسریع فرآیند فک رهن و آزادسازی اسناد خودرو، کارکنان مرتبط در روزهای جمعه نیز در محل کار حضور خواهند داشت. 
وی تصریح کرد: براساس فرآیند اعلام شده، مشتریان پس از دریافت پیامک، با ورود به سایت فروش ایران خودرو درخواست خود را ثبت کنند تا با پرداخت مبلغ ترهین، چاپ و ارسال اسناد به نمایندگی ها با سرعت بیشتری صورت گیرد.

خبر ۱۸ آبان ۱۴۰۰ : به اطلاع کلیه نمایندگی ها و مشتریان محصولات ایران خودرو می رساند، در خصوص خودروهای واگذار شده در فروش فوق العاده و پیش فروش به روش قرعه کشی که سند (فاکتور فروش) آنها در رهن شرکت ایران خودرو می باشد مطابق مصوبه اخیر کمیته خودرو، مشتریان محترم می توانند نسبت به فک رهن سند مربوطه زودتر از موعد مقرر در بخشنامه اقدام نمایند. به همین منظور و بر اساس برنامه زمانبندی شده، واریز مبلغ ترهین و انجام عملیات فک رهن پس از دریافت پیامک از سوی شرکت ایران خودرو امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر می باشد انجام عملیات فک رهن توسط شخص مشتری در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو (میزکار مشتری) یا مراجعه به نمایندگی فراهم است و مشتری محترم می بایست حتما بعد از دریافت پیامک از سوی شرکت ایران خودرو نسبت به انجام فرآیند فوق اقدام نماید. 

 

فرآیند فک رهن از دو طریق ذیل امکان پذیر است:  

۱ - اقدام به واریز وجه از طریق کارت بانکی متعلق به خود در میز کار مشتری و درخواست فک رهن

۲ - مشتری محترم بعد از مراجعه به نمایندگی و واریز وجه ترهین از طریق کارت بانکی متعلق به خود (مطابق با مبلغ قید شده در سایت) درخواست فک رهن نماید. 

* سند فروش فک رهن شده پس از تسویه مبلغ ترهین توسط مشتری بعد از گذشت ۱۰روز کاری به نمایندگی های محل ثبت نام ارسال خواهد شد.

 

فروش فوری ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو 

قیمت محصولات ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "فک رهن محصولات ایران خودرو زودتر از موعد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رفیق
مهمان

شب میشنن به دود زدن بزم شبانه یه دورهمی که چطور سر مردم کلاه بذارن اینا همشون. ؟؟؟؟؟؟ هستن

مرتضی میرزایی
مهمان

دروغ میگن فک رهن ده روز نیست من یه ماه تسویه کامل کردم امروز فردا مکنن

محمدرضا لیلیان
مهمان

این برنامه خود خودروسازها بوده که با عدم امکان فروش برای کسانی که خودرو تحویل می گیرند و کاهش عرضه قیمت ها را در بازار بالا ببرند…

رضا
مهمان

خداوکیلی دمشون گرم.یعنی سیرک پیش ایناکم میاره!!.
کلی فکرکردن که چیکارکنیم کسی باخریدماشین سودنکنه،بعدش گفتندیه میلیونشونمیگیریم،سندم نمیزنیم،بعدش دیدندهم مردم دارندمیفروشندوهم سودمیکنندوهم همینطورقیمت ماشین بالامیره،الان بانهایت تدبیربه این نتیجه رسیدندطرحشونوپس بگیرند.نتیجه هم معلومه،افزایش دوباره قیمتها