ماجرای احتکار محصولات ایران خودرو در بابل

چهارشنبه 19 شهریور 99 ساعت 10:23
ماجرای احتکار محصولات ایران خودرو در بابل

از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۳ هزارو ۹۳۰ دستگاه خودروی پارس در سایت ایران خودرو مازندران تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال اخیر ۴۵ درصد افزایش نشان می دهد.

سید امید حسینی نژاد مدیر عامل سایت ایران خودرو مازندران (خزر) درپی انتشار تصاویر پارکینک این سایت تولیدی در بعضی از سایت ها و شبکه های اجتماعی گفت: روزانه ۱۴۰ دستگاه خودرو در این سایت تولید می شود و این آمار بیانگراقدامات انجام شده در راستای بهبود روندتولید و تامین است.

وی افزود: در سال جاری قرار است ۳۵ هزاردستگاه پارس تی .یو.۵ و پارس سال در این سایت تولید شود.

حسینی نژاد با رد شائبه احتکار در این سایت تولیدی یادآوری کرد:دوهزار دستگاه خودرو دارای کسری قطعه با فناوری پیشرفته  در این سایت وجود دارد که با تامین قطعات این خودرو ها تکمیل و تحویل مشتریان می شود. این در حالی است در همین بازه زمانی سال گذشته نزدیک به ۶ هزار خودرو ناقص در کف کارخانه وجود داشت.

وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است ، یادآوری کرد: اگر محدودیت های ترافیکی در استان در زمان مسافرت های تابستانی نباشد ،  شاهد افزایش ارسال خودروهای تولید این سایت به مشتریان خواهیم شد.

مدیرعامل ایران خودرو مازندران تاکید کرد: تا آماده‌ شدن پلاک و مدارک خودرو توسط پلیس راهور ناجا و همچنین از زمان تجاری سازی تا بارگیری یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز است . این در حالی است که اگر  خودروی ناقص هم وجود نداشته باشد تعدادی از خودرو در پارکینگ ها موجود هستند .

وی تاکید کرد: همه زیرساخت های فنی و مهندسی مورد نیاز برای افزایش کمی و کیفی تولید در این سایت فراهم شده و ارتقای کیفیت یکی از برنامه های مهم ایران خودرو مازندران است.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar