محصولات جدید ایران خودرو دیزل در دهه فجر معرفی می شوند

یکشنبه 21 دی 99 ساعت 13:18
محصولات جدید ایران خودرو دیزل در دهه فجر معرفی می شوند

مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل گفت: پروژه‌هایی مانند کشنده ۱۹۴۳ و ۲۶۳۰ با داخلی سازی بالا در دهه فجر به بهره‌ برداری خواهد رسید.

جواد توسلی مهر، با ذکر این مطلب، رویکرد ایران ‌خودرودیزل را حرکت هرچه بیشتر به سمت داخلی سازی و خودکفایی در ساخت محصولات دانست و اظهار داشت: امروز شاهد ساخت اتوبوس‌هایی با ۵۸ درصد داخلی سازی هستیم.

وی با اشاره به رشد قابل‌ قبول ۲۵۵ درصدی و برون ‌رفت از رکود تولید نسبت به سال اخیر، افزود: ایران ‌خودرودیزل با جذب بالای ۱۷۸ درصدی منابع مالی حرکت رو به ‌جلوی خوبی را در صنعت تولید خودروهای کار و تجاری آغاز کرده است.

توسلی مهر با اشاره به انعقاد قراردادهایی مانند ۴۰۰ دستگاه اتوبوس با سازمان اتوبوسرانی کشور و قراردادهای در دست اقدام، ایران‌ خودرودیزل را آماده اجرای طرح‌های دولت برای تأمین نیاز خودروهای تجاری کشور دانست.

به گفته مدیرعامل ایران خودرودیزل، تفاهم ‌نامه‌ای با اورژانس کشور مبنی بر تولید آمبولانس‌های مورد نیاز وزارت بهداشت در دست اقدام و نهایی شدن است.

وی در ادامه با تأکید بر سیاست ارتقای کیفی و حرکت به‌ سوی خودکفایی گروه ایران‌ خودرودیزل، کمک و همراهی شرکت‌های تابعه این شرکت را بسیار مؤثر و همسو با این سیاست‌ها و نویدبخش اتفاقات بزرگ و روزهای خوب برای سهامداران خاور پیش‌ بینی کرد.

یادآور می شود که روز گذشته و در پایان مجمع عمومی فوق‌ العاده شرکت ایران‌ خودرودیزل(نوبت دوم)، هیات‌ مدیره این شرکت خودروسازی مکلف شد در فرصتی ۱۰ روزه برای برون‌رفت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت، با بررسی و ارائه راهکارهایی مناسب، به منظور برون ‌رفت از این ماده‌ قانونی، اقدام کنند.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar