افزایش ظرفیت ذخیره سهمیه سوخت

دوشنبه 1 اردیبهشت 99 ساعت 16:57
افزایش ظرفیت ذخیره سهمیه سوخت

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی کشور گفت: ظرفیت ذخیره سهمیه سوخت از ۳۶۰ به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرده است و همه ۶۰ لیتر سهمیه سوخت را دیشب دریافت کرده‌اند.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی کشور مبنی بر امکان افزایش مدت زمان ذخیره سوخت گفت: سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت برای خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش یافت.

او ادامه داد: از ابتدای طرح سهمیه بندی بنزین در آبان ماه ۹۸ امکان ذخیره بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت به مدت ۶ ماه تعیین شده بود که بر این اساس سه ماه دیگر افزایش و مجموعاً به ۹ ماه تغییر یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: میزان سهمیه ماهیانه برای خودرو‌های شخصی بنزین‌سوز ۶۰ لیتر، دوگانه‌سوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلت‌ها ۲۵ لیتر است.

کاهی تصریح کرد: همچنین سقف سهمیه‌ها از ۳۶۰ به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرده به طوری که ۱۸۰ لیتر به ظرفیت ۳۶۰ لیتر دارنندگان کارت سوخت اضافه شده است.

او در پایان با اشاره به اینکه ۳۶۰ لیتر استفاده نشده بعضی از دارنندگان کارت سوخت شب گذشته سوخت دریافت کرده‌اند افزود: افرادی که از سهمیه ۶ ماه خود را استفاده نکرده‌اند هم سهمیه اردیبهشت به کارت‌های سوخت خودروهایشان اضافه شده است و جای نگرانی نیست.

لازم به ذکر است؛ اگر دارنندگان کارت سوخت از ظرفیت ۵۴۰ لیتر خود در ۹ ماه اضافه شده استفاده نکند سهمیه ماه ۱۰ به کارت سوختشان اضافه نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar