تجهیز تمام جایگاه‌های CNG به کارتخوان

دوشنبه 26 خرداد 99 ساعت 16:52
تجهیز تمام جایگاه‌های CNG به کارتخوان

سرپرست مدیریت طرح‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از نصب کارتخوان در تمام جایگاه‌های CNG تا پایان سال خبر داد.

محمد حسین باقری سرپرست مدیریت طرح‌های سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مورد تجهیز جایگاه‌های سوخت CNG در کشور به دستگاه‌های کارتخوان، گفت: هم اکنون یک فرآیند برای هوشمند سازی جایگاه‌های CNG کشور به دستگاه کارتخوان داریم.

او ادامه داد:  ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه سوخت CNG فعال در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۰ درصد جایگاه‎‌ها کارتخوان ندارند،  این تعداد هم تا قبل از اجرای طرح هوشمندسازی در حال ساماندهی  و رفع این مشکل هستیم، طی برنامه ریزی های انجام شده این معضل تا پایان سال حل خواهد شد.

سرپرست مدیریت طرح‌های CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اضافه کرد: این بدین معنا نیست که همه‌ی جایگاه‎های CNG کارتخوان نداشته باشند و تنها بعضی از جایگاه‌ها هستند که کارتخوان ندارند. ولی در حال اجرای طرح هوشمندسازی هستیم تا مردم با روش‌های مختلف بتوانند پرداخت‌های الکترونیکی داشته باشند و دیگر چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

باقری تاکید کرد: در پی آنیم که جایگاه‌های سوخت CNG کشور را به روش های مدرن مدیریت کنیم که امیدواریم این برنامه تا چند ماه آینده انجام شود.

او تصریح کرد: اوایل خرداد سال پیش هیئت وزیران تصویب کرد که تمامی جایگاه‌های سوخت CNG در سراسر کشور کاملا هوشمندسازی شوند. در این راستا اتوماسیون صنعتی و مکانیزه کردن تجهیزات مستقر در جایگاه در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar