فروش جایگاه داران سوخت ۵۰ درصد کاهش یافت

پنج شنبه 22 اسفند 98 ساعت 13:50
فروش جایگاه داران سوخت 50 درصد کاهش یافت

عضو هیات مدیره کانون جایگاهداران کشور در خصوص نحوه سوختگیری خودرو‌ها درجایگاه‌های عرضه سوخت توضیحاتی ارائه داد.

ابراهیم بعاجی عضو هیات مدیره کانون جایگاهداران کشور با اشاره به بخشنامه  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتور‌های جایگاه‌ها قابل اجرا نیست، گفت: از آن جا که نیروی انسانی حاضر در جایگاه‌ها کم است و هر چهار نازل توسط یک اپراتور مدیریت می‌شود بنابراین امکان سوختگیری همزمان چهار نازل توسط یک کارگر عملاً امکان پذیر نیست و این امر باعث اتلاف وقت مردم می‌شود.

او افزود: مردم در هر بار سوختگیری، باک خود را پر کنند.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران کشور گفت: انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتور‌های جایگاه‌ها نیازمند اضافه کردن نیروی انسانی جدید است.

بعاجی گفت: از آنجا که به خاطر شیوع بیماری کرونا فروش جایگاه‌ها تا ۵۰ درصد کاهش یافته و این مسئله صاحبان جایگاه‌ها را در تأمین هزینه‌های جاری و حقوق کارگران ناتوان ساخته است امکان اضافه کردن نیروی انسانی جدید در چنین وضعیتی وجود ندارد.

او افزود: پیشنهاد ما این است که دولت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دستکش و مواد ضدعفونی را در اختیار جایگاه‌ها قرار دهد تا مردم با رعایت اصول بهداشتی خود اقدام به سوختگیری کنند.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران کشور تصریح کرد: با این کار هم مشکل کمبود نیروی انسانی در جایگاه‌ها حل خواهد شد و هم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری خواهد شد.

بعاجی همچنین از مردم خواست دستکش‌های مصرفی خود را پس از انجام فرآیند سوختگیری در سطل‌های تعبیه شده قرار دهند و آن را در محوطه جایگاه‌ها رها نکنند.

باشگاه خبرنگاران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar