محدودتر شدن سوختگیری با کارت جایگاه داران

دوشنبه 4 شهریور 98 ساعت 12:57
محدودتر شدن سوختگیری با کارت جایگاه داران

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: توصیه ما به مالکان خودرو این است که در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند چون که عرضه بنزین از طریق کارت سوخت جایگاه داران در آینده محدودتر خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران با ذکر این که بیش از یک میلیون کارت سوخت در باجه‌های معطله شرکت پست باقی مانده است افزود: هموطنان برای رصد کارت سوخت خود و دریافت آن می‌توانند به سایت پلیس مراجعه نمایند که دراین سایت حتی به طور جزئی منطقه پستی که کارت سوختشان در آن موجود است نشان داده می‌شود.

شهرام رضایی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید در مورد عرضه بنزین به رانندگان از طریق کارت سوخت جایگاه داران گفت: پیش از این صاحبان خودرو می‌توانستند به راحتی روزانه ۶۰ لیتر بنزین در یک جایگاه دریافت کنند ولی از ابتدای شهریور تنها می‌توانند ۳۰ لیتر دریافت کنند و پس از قطع و وصل کارت به دستگاه و همچنین سپری شدن اندکی زمان مجدداً اقدام به دریافت ۳۰ لیتر دیگر می‌کنند.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران افزود: توصیه ما به مالکان خودرو این است که در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند چون که عرضه بنزین از طریق کارت سوخت جایگاه داران در آینده محدودتر خواهد شد.

رضایی یادآوری کرد: از ۲۲ مرداد که استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌ها الزامی شده بود شمار استفاده کنندگان از کارت سوخت شخصی بسیار کم بود ولی این تعداد در چند روز گذشته به ۱۰ درصد رسیده است و ما هر ۱۰ روز این موضوع را رصد خواهیم کرد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar