کمبود بنزین سوپر ارتباطی با صادرات آن ندارد

پنج شنبه 9 آبان 98 ساعت 11:28
کمبود بنزین سوپر ارتباطی با صادرات آن ندارد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌ها ارتباطی با صادرات آن ندارد و با پیگیری‌های انجام شده از این پس به اندازه نیاز تولید و عرضه خواهد شد.

اسدالله قره خانی در خصوص اخبار منتشر شده در مورد کمبود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت، بیان کرد: در گذشته زمانی که هنوز در تولید بنزین به خودکفایی نرسیده بودیم، بخشی از بنزین وارداتی به صورت سوپر عرضه می‌شد و بخشی از آن هم با بنزین معمولی مخلوط شده و به عنوان بنزین معمولی در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: ولی دولت وزارت نفت را مکلف کرد تا بنزین یورو تولید کند و در نهایت با تأسیس فازهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در تولید بنزین به خود کفایی رسیدیم و بنزین یورو در سراسر کشور عرضه می‌شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اطلاعات مدتی عرضه بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کاهش یافته است ولی این مسئله اصلاً به صادرات آن مربوط نیست و بحث صادرات در میان نیست.

قره خانی در ادامه تاکید کرد: ما این موضوع را دنبال کرده و با پیگیری‌های انجام شده قرار است بنزین سوپر به اندازه نیاز تولید و در جایگاه‌ها عرضه شود.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کمبود بنزین سوپر ارتباطی با صادرات آن ندارد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ج+م 123
مهمان

سلام :ماشینهای وادرات ازخارج برای مردم دردسازنشه اول بنزین سوپربرای سوارهای سوپردار