جوابیه بهمن موتور به خبر قیمت قطعات مصرفی دیگنیتی

شنبه 25 دی 00 ساعت 14:23
جوابیه بهمن موتور به خبر قیمت قطعات مصرفی دیگنیتی

با توجه به آنکه طی چند روز گذشته در فضای مجازی مطالبی خلاف واقع در مورد قیمت قطعات مصرفی خودرو دیگنیتی منتشر شده، مستلزم است که شرکت بهمن موتور توضیحاتی در مورد قیمت گذاری قطعات این محصول ارائه دهد. 

در گزارش شماری از رسانه ها مطلبی منتشر شده است که به تازگی یکی از مالکین خودروی دیگنیتی که جهت سرویس دوره‌ای خودروی خود به نمایندگی بهمن موتور مراجعه کرده، پس از تعویض فیلتر هوای کابین با مبلغ بسیار بالای ۶۵۰ هزار تومان جهت تعویض این فیلتر مواجه شده است این در حالی است که با توجه به پیگیری انجام شده قیمت این فیلتر در بازار جهانی حدود ۳ دلار است.

بهمن موتور به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی خصوصی در کشور که متعهد به عرضه محصولات با کیفیت در کنار خدمات پس از فروش ممتاز است، خود را مسئول می داند که در مورد این اشتباه برداشتی توضیحاتی ارائه دهد. 

دیگنیتی خودروی SUV بهمن موتور که موفق به اخذ ۵ ستاره کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده است، در کنار طراحی کابین و متریال بالای بدنه از قطعات با کیفیت برخوردار است. 

با جستجو در سایت های فروش اینترنتی قطعات خودرو می توان متوجه شد که قیمت کنونی فیلتر کابین دیگنیتی که در کشور چین با عنوان IX5 شناخته شده، از ۲۱ تا ۲۸ دلار قیمت گذاری شده است. البته برخی از سایت های فروش آنلاین آسیای شرقی قطعات دسته سوم (فیک) دیگنیتی را با یک سوم قیمت رسمی کارخانه به فروش میرسانند که هیچ یک از این قطعات مورد تایید کمپانی تولید کننده خودرو نیست و بهمن موتور نیز با توجه به تعهد خود برای استفاده از با کیفیت ترین قطعات در محصولات خود حاضر نیست هزینه کمتر را قربانی بی کیفیت کردن محصول کند. 

گفتنی است که در مورد واردات قطعات خودرو در کنار قیمت رسمی کارخانه، هزینه های جانبی دیگر از جمله بیمه، تعرفه گمرک، حمل و نقل و توزیع باید در نظر گرفته شود. 
خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور در حال حاضر با گارانتی ۵ ساله با ۱۵۰ هزار کیلومتر و یکسال سرویس ادواری رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر عرضه می شوند و شرکت در حال داخلی سازی قطعات مصرفی برای کاهش قیمت و تولید انبوه است، البته قبل از عرضه این خودروها به بازار بهمن موتور با دعوت از قطعه سازان داخلی آمادگی خود را برای تولیدات با کیفیت داخلی اعلام کرده که هم اکنون در این زمینه فعالیت ها در جریان است.  

محصول اصلی فیلتر کابین دیگنیتی با گارانتی 
فیلتر کابین دیگنیتی با گارانتی

محصول غیراصلی فیلتر کابین دیگنیتی بدون گارانتی و داشتن تاییدیه اصالت شرکت کمپانی تولید کننده خودرو

محصول غیراصلی فیلتر کابین دیگنیتی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

4 دیدگاه ها برای "جوابیه بهمن موتور به خبر قیمت قطعات مصرفی دیگنیتی"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بی نام
مهمان

برادر من برای توسان روغن و فیلتر روغن و فیلتر هوا و فیلتر کابین عوض کردم همه اینها حدود ۸۰۰،۰۰۰ تومان شد
مگه چه خبره ، مگه جنگه
با کیفیت ترین فیلتر در چین سه تا ۵ دلار هست ، من خودم وارد کننده لوازم یدکی کامیون هستم ، حتی برای کامیون فیلتر کابین درجه یک زیر یک دلار وارد کرده ایم .

امیر
مهمان

انشٱالله تحریمها برداشته بشود دلار بیاد پایین ازشر این چینی‌ها راحت بشویم ماازکجا به گجارسیدیم

ایرانی بی نوا
مهمان

ان شاالله این خودروهای به قول خوتون باکیفیت رو مثل ۲۰۶ و۲۰۷ وپژو پارس وپژو ۳۰۱ وال ۹۰ ایرانیزه میکنید وگند می‌زنید به صنعت خودرو سازی چین.همانند صنعت خودرو سازی فرانسه.گندتان برنند***

امین
مهمان

به نظر منکه منطقیه فیلترای رانا رو تو نمایندگی عوض میکنم ۵۰۰ میگیرن